Mitä teillä eskarilaiset tekevät illalla iltapäivähoidon jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh sentään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh sentään

Vieras
Kun tuntuu, että, jos ei eskarilaiselle keksi mitään tekemistä, niin hän tuijottaa sitten vaikka koko illan lasten videoita. Minusta tuo ei välttämättä ole kovin hyvä juttu. Mutta harmillista, kun hän on niin kehno keksimään itse mitään tekemistä. Jos en keksi hänelle tekemistä, niin hän siis joko valittaa että on tylsää - ei ole mitään tekemistä tai sitten napsauttaa videot päälle ja alkaa niitä sitten katselemaan. Ja minä olen kanssa ihan väsyksissä illalla, enkä jaksaisi joka ikinen ilta keksiä hänelle aina uutta ja uutta tekemistä.

Meidän eskari olisi halunnut olla kaikki illat kavereiden kanssa joko pihalla tai kavereiden luona tai kaverit meillä. Nyt aloitti poika koulun, mutta sama meno jatkuu. Varmaan hankalampaa, jos ei kaverieta pihapiirissä.

Yksin innostui enimmäkseen legoista, joilla jaksoi kyllä välillä rakennella pitkääkin ja mitä mielikuvituksellisimpia rakennelmia.

Just eilen minulla oli aloitus vähän samasta asiasta, tosin siltä kantilta kuinka väsyneitä eskarilaiset on. Meillä tyttö on siis tosi väsynyt päivän jäljiltä, ja on rauhoitettu ilta niin, että tehdään ensin yhdessä ruoka, syödään ja sitten saa olla kaverin kanssa ulkona tunnin. Seiskalta sisään, tunti omaa touhuilua, kirjojen lukua, palapeliä, piirtämistä, mitä milloinkin. SItten jo kasilta aletaan iltatoimet. Jotenkin illat menee niin, ettei aika ehdi tulla pitkäksi.

Yhteistyössä