Mitä teillä tapahtuu ja mitä kuuluu nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3xmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3xmamma

Vieras
tv on auki ja 5v ja 3v katsovat dvd:tä. mies isyyslomalla joten tekee ruokaa keittiössä ja minä pidän sylissäni 5 päivän ikäistä rinsessaa :)
eli siis kuuluu tv:n ääni, miehen laulu :D, jauhelihan käristys ja näppäinten kolina :)

Kuuluu vaan tietokoneen hurinaa ja surinaa...
5 ja 4 vuotiaat kerhossa ja 1v9kk parvekkeella päiväunilla.
Välillä tietysti itse aiheutan näppäimistöllä ja hiirellä pientä näpyttelyääniä.
Ihana olla omassa rauhassa ja hiljaisuudessa edes hetken päivässä tai viikossa!

Esikoinen puuhastelee poikien huoneessa Ajolinja- lehden kimpussa :D, Mies on nukuttamassa keskimmäöistä päiväunille alakerrassa ja minä tovin selailen koneella pikkuneidin kujerrellessa sitterissä leluinensa...eli aika hiljaista meininkiä.

Täällä kuuluu, Nintendo DS pelin musiikki (Littlest Pet Shop) keskimmäinen pelaa, näppiksen ääni, jääkaappi hurisee (ärsyttävän kovaääninen), nuorin nukkuu ja vanhin isänsä kanssa lapissa.

Onnea uudelle tulokkaalle ja koko perheelle :heart:

koneella ja lapsi pomppii sängyllä tuossa takanani ja sanoo:"Äiti laita se suuudellaaan!" Eli siis se Tähkän biisi :) Nuorin syö karkkejaan olkkarissa.Mies lähti juuri töihin.

Disney XD pauhaa itsekseen olohuoneessa, kissa kehrää keskusyksikön päällä ja toinen sängyssä... Ja minä nautin kupillisen höyryävän kuumaa kahvia ja kuuntelen kun lapset tömistelevät porraskäytävässä :)

Joskus ne pienet jutut tekee onnelliseksi <3

tyttö meni just päikkäreille, minäistun koneella ja syön omenapiirakkaa vaniljakastikkeella ja bb 24/7 auki tässä samalla..

ai niin ja naapuri tekee remonttia jo seitsemättä viikkoa putkeen ni sieltä tulee toi meteli, johon alkaa kai jo olee aika tottunu :p

Yhteistyössä