Mitä teille kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stacy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no, 1,5 vee kuumeessa viime vkon mpr rokotteesta, vauva 2kk sylis: hän sai aamulla 3 piikkiä: tosi itkunen nyt....esikoinen ei löydä kaupoista mieleistä pipoa ja on nuhassa. tokavanhin on vissiin ihan ok, paitsi matikan koe meni huonosti. mies on sentään vallan terve ja ihana. itellä toinen pitkä selkälihas revenny. mut ei paha fiilis, suunta ylöspäin. kiitos, kun joku kyselee (vaikkakin netissä ja tuntematon), et mitä mulle kuuluu!

Kiitos hyvaa kuuluu. Syysloma alkaa. Mies on Suomessa meidan kanssa. Vanhin likka lahdossa tanaan Singaporeen kavereita tapaamaan. KOhta kentalle viemaan ja sielta me jatkamme mokille rauhoittumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
no, 1,5 vee kuumeessa viime vkon mpr rokotteesta, vauva 2kk sylis: hän sai aamulla 3 piikkiä: tosi itkunen nyt....esikoinen ei löydä kaupoista mieleistä pipoa ja on nuhassa. tokavanhin on vissiin ihan ok, paitsi matikan koe meni huonosti. mies on sentään vallan terve ja ihana. itellä toinen pitkä selkälihas revenny. mut ei paha fiilis, suunta ylöspäin. kiitos, kun joku kyselee (vaikkakin netissä ja tuntematon), et mitä mulle kuuluu!

Voi, miten pieni monta piikkiä sai?

Just töistä kotiuduin. Väsyttää ihan älyttömästi. Meinasin hörpätä päiväkaffet ja lösähtää kattoo jotain hyvää elokuvaa vähäks aikaa. Muksut saapi olla vielä pk:ssa. :D

Kiitos, kohtuu hyvää kuuluu. Väsyttää kun yövuoro on takana ja sen päälle vain 2 tuntia unta. Puolet huushollista siivottu. Sää on ulkona mitä parhain joten sinne taidetaan poitsun kanssa suunnata.
Mitäs ap:lle kuuluu?

Niska-hartiaseutu huutaa armoa ja leuka on aivan jännityksessä. Eikä tasan auta tämä netissä luuhaaminen asiaan. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja stacy:
Kiitos kysymästä kuuluu pelkkää hyvää:) Entäs aapeelle?
Mulle kuuluu sitä samaa kuin aina ennenkin eli ei mitään. Yritän jaksaa taas iltaan asti itkemättä :(

No äläs nyt:) Mikä sua muka voisi itkettää?

No kaikki hiton päivät on samanlaisia, mitään uutta elämä ei mulle tarjoa tai ainakaan mitään positiivista.

Kiitos kysymästä kuuluu pelkkää hyvää:) Entäs aapeelle?
Mulle kuuluu sitä samaa kuin aina ennenkin eli ei mitään. Yritän jaksaa taas iltaan asti itkemättä :(
No äläs nyt:) Mikä sua muka voisi itkettää?
No kaikki hiton päivät on samanlaisia, mitään uutta elämä ei mulle tarjoa tai ainakaan mitään positiivista.

No niinhän ne välillä tuppaa olemaan, mutta täytyy vain ottaa itseään niskasta kiinni ja keksiä jotain uutta sekä kivaa:)

Yhteistyössä