Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:no, 1,5 vee kuumeessa viime vkon mpr rokotteesta, vauva 2kk sylis: hän sai aamulla 3 piikkiä: tosi itkunen nyt....esikoinen ei löydä kaupoista mieleistä pipoa ja on nuhassa. tokavanhin on vissiin ihan ok, paitsi matikan koe meni huonosti. mies on sentään vallan terve ja ihana. itellä toinen pitkä selkälihas revenny. mut ei paha fiilis, suunta ylöspäin. kiitos, kun joku kyselee (vaikkakin netissä ja tuntematon), et mitä mulle kuuluu!
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Kiitos kysymästä kuuluu pelkkää hyvääEntäs aapeelle?
Alkuperäinen kirjoittaja stacy:Mulle kuuluu sitä samaa kuin aina ennenkin eli ei mitään. Yritän jaksaa taas iltaan asti itkemättäAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Kiitos kysymästä kuuluu pelkkää hyvääEntäs aapeelle?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja stacy:Mulle kuuluu sitä samaa kuin aina ennenkin eli ei mitään. Yritän jaksaa taas iltaan asti itkemättäAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Kiitos kysymästä kuuluu pelkkää hyvääEntäs aapeelle?
![]()
No äläs nytMikä sua muka voisi itkettää?
Alkuperäinen kirjoittaja stacy:No kaikki hiton päivät on samanlaisia, mitään uutta elämä ei mulle tarjoa tai ainakaan mitään positiivista.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:No äläs nytAlkuperäinen kirjoittaja stacy:Mulle kuuluu sitä samaa kuin aina ennenkin eli ei mitään. Yritän jaksaa taas iltaan asti itkemättäAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Kiitos kysymästä kuuluu pelkkää hyvääEntäs aapeelle?
![]()
Mikä sua muka voisi itkettää?