K
"kysely"
Vieras
Syyt taloudelliset ja myös se että lapsi alkaa olla suht. helppo hoitaa kun ikää jo kohta 2v6kk niin ei halua toista joka olisi ihan pieni ja hoidettava. Tyytyisittekö vaan yhteen lapseen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Et sä voi toista pakotta kersoja tekemään. Mä en tajua mikä hitto joitaki naisia oikein vaivaa ku miestä pidetään pelkkänä siittokoneena jonka toki pitää hoitaa se talouspuoli ja jumaliuta ellei se mies hoida niitä lapsia töidensä ja kaiken muun lisäks niin paskishan se on ja kavereistaan saa sit luopua ne on pelkiä ilkiöitä jotka vokottelee sen miehen hunningolle. nii ja häät pitää ehdottomasti jäjestää suurenmaailman malliin tehkööt mies sit enemmän töitä et rahaa tulee jne......
minä minä minä menttaliteetilla vaan eteenpäin
Näinpä. Mutta kun on kyse vauvakuumeesta ei joillekin muijille tunnu menevän kaaliin että se ei ole maailman ainoa asia. Itsekeskeisyydellä ei ole mitään rajaa. Mies vaihtoon ja jo olemassa olevan lapsen perhe hajalle - mitä väliä, kunhan äiti saa "tuoksutella ihanaa vauvaa"
Miettisin varmaan, että piru kun ei tästä tullut puhuttua ENNEN kuin hankittiin tämä eka muksu... Tai silloin kun tämä eka syntyi. Tai jossain vaiheessa...