F fanta Aktiivinen jäsen 26.02.2005 14 738 1 36 01.05.2008 #26 En osaa sanoa, kuka haluaisin olla, mutta olisi mielenkiintoista tietää, miten mies ajattelee asioista, onko se oikeasti niin erilainen kuin naisen tapa. =)
En osaa sanoa, kuka haluaisin olla, mutta olisi mielenkiintoista tietää, miten mies ajattelee asioista, onko se oikeasti niin erilainen kuin naisen tapa. =)
S Sen pituinen se Aktiivinen jäsen 22.04.2007 1 819 0 36 01.05.2008 #27 Olisin joku törkeän rikas mies ja siirtäisin sen varat omalle tililleni