mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
olisi tänään miehen sukulaisten luona ristiäiset, mutta eläinlääkäri sanoi mulle puhelimessa, että koiraa on nyt tosi tarkasti seurattava tämä päivä (pissii verisiä pissatippoja) ja mä sit sanoin miehelle et mene sä sinne ristiäisiin niin mä olen koiran kanssa kotona.

mies sanoi et me mennään kyl molemmat sinne ristiäisiin.
mä sanoin et ei voida mennä, et koiraa pitää seurata tää päivä et jos on pahimmassa tapauksessa kyse virtsakivistä ja se menee munuaisiin niin voi mennä hetkessä huonoon kuntoon. lisäks pissaamista ja juomista on seurattava. mies sit et joojoo mut eihän meillä mene siellä ristiäisissä kun pari tuntia. :xmas:

lähtisitkö ristiäisiin??!

En mä varmaan uskaltaisi jättää koiraa... Meiltä kuoli talvella koira niin että oltiin viikonloppureissussa ja kotiin tullessa miehen vanhemmat oli vastassa uutisen kanssa. Se oli tosi kova paikka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lasten sairaudet on asia erikseen, koira on koira. Ja olisi kyllä epäkohteliasta olla menemättä.

no musta olis kyllä aika tylyä jättää kipee koira yksin??!! vaikka onkin VAAN koira.. siinä jää kohteliaisuudet kakkoseks :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Lasten sairaudet on asia erikseen, koira on koira. Ja olisi kyllä epäkohteliasta olla menemättä.

no musta olis kyllä aika tylyä jättää kipee koira yksin??!! vaikka onkin VAAN koira.. siinä jää kohteliaisuudet kakkoseks :whistle:

Mitä ihmettä sä täältä tuut sitten kyseleen mielipiteitä jos oot kerran jo päätökses tehny? Tää oli mun mielipide ja mielipidettähän sä kysyit!

Mitä ihmettä sä täältä tuut sitten kyseleen mielipiteitä jos oot kerran jo päätökses tehny? Tää oli mun mielipide ja mielipidettähän sä kysyit!

okei, sun mielipide tuli selväks.

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkinä-:
Jos mulla olis sairas eläin niin en jättäis sitä yksin.

aivan.

mut miten sanon sen mun miehelle :headwall:

Käske miehen soittaa eläinlääkärille, jos uskoo sitä paremmin. Tai koira mukaan (jos onnistuu, siis jos sille on paikkaa kylässä) tai sitten joku hoitamaan koiraa.

Muuten mä vaan jäisin kotiin, tuskin se mies väkisin kantais mukaan. ;)

Ja tossa toisessa ketjussa kerroit että tilanne ei ole vakava, niin en kyllä voi mitenkään ymmärtää että miksi et menisi ristiäisiin?? Vaan tekosyyhän se on tuokin olla menemättä.

Ja tossa toisessa ketjussa kerroit että tilanne ei ole vakava, niin en kyllä voi mitenkään ymmärtää että miksi et menisi ristiäisiin?? Vaan tekosyyhän se on tuokin olla menemättä.

tilanne ei ole hengenvaarallinen, mutta koiran juomista ja pissaamista pitää seurata, miten mä teen sen 5o kilsan päästä?

ei ole ketään joka tulis koiraa katsomaan ja aika epäkohteliasta olsi ottaa verta erittävä koira ristiäisiin :D

Oman lemmikin sairaus ei ole tekosyy, varsinkin ottaen huomioon eläinlääkärin mielipiteen. Jos otat lemmikin, varaudut vastuuseen, vaikka se tarkoittaisikin toisinaan jostain muusta luopumista.

Mä en oo eläinrakas ihminen, enkä todellakaan koiraihminen, mutta tuntuu se silti kauheelta, että jätetään elävä luontokappale yksin kun on huonossa kunnossa. Ajattelen ihan omalla kohdallani, että jos jätettäis yksin ja sitten menis huonoon kuntoon, eikä oo ketään auttamas.

En todellakaan jättäisi koiraa yksin kotiin, joskaan miehenikään ei edes asiaa ehdottaisi.

Kyllä meillä menee koirat ihan vaan heittämällä yli oli sitten kyseessä minkämoiset juhlat tahansa.

mun miehellä on oikeesti joku ihme ongelma noita sukujuhliaan kohtaan. äitinsä 5kymppisille en menny kun olin sairaana, siskonsa rippijuhliin koska en ollut maisemissa ja veljensä rippijuhliin kun poika oli sairaana. nyt mies sit saa hepulin aina jos tulee jotain kun niil olis jotku pirskeet. ymmärrän sen kyllä, mut en mä tälle mitään voi. en mä nyt tahalleen itseeni ja muita sairastuta et ei tarvis mennä :xmas:

mun miehellä on oikeesti joku ihme ongelma noita sukujuhliaan kohtaan. äitinsä 5kymppisille en menny kun olin sairaana, siskonsa rippijuhliin koska en ollut maisemissa ja veljensä rippijuhliin kun poika oli sairaana. nyt mies sit saa hepulin aina jos tulee jotain kun niil olis jotku pirskeet. ymmärrän sen kyllä, mut en mä tälle mitään voi. en mä nyt tahalleen itseeni ja muita sairastuta et ei tarvis mennä :xmas:

Helppo ratkasu. :) Mies jää vahtimaan koiraa ja sinä meet juhliin.

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
ymmärrän kyllä miestäskin, kun sulle aina "tulee yllättävä este" kun on jotain miehen sukujuhlia...

"yllättävä este" kyllä, mut eihän nyt kipeänä voi mennä sukujuhliin??!!

painotus olikin siinä että sulla tulee AINA siis joka kerta joku este viime metreillä...

Yhteistyössä