Mitä tuli syötyä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

enga

Aktiivinen jäsen
31.01.2007
2 762
0
36
Onko sinulle tai tuttavallesi uponnut suuhun jotain erikoista?

Kuulin äidiltäni että hänen tuttu oli jostain kumman syystä laittanut koirankeksejä tavalliselle lautaselle josta itse söi ja laittanut tämän pöydälle...no isäntä oli tullut kotiin ja kaatanut itselleen kahvia ja hetken päästä tullut kysymään: onko keksejä lisää oli hyviä..vaimo tuohon tuumas juu kyllä löytyy ja toi koirankeksi paketin, ei kuulemma ollut sittenkään maistunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Miehen pikkuveli söi omaa kakkaansa :x :D

näin teki myös mun veli ja aion taatusti valottaa sen ekaa tyttöystävää jonka se tuo kotiin :D

Voin kuvitella miten katsot sitä tyttöystävä parkaa silleen tosi himmeästi, ja sanot sitten hyvin hitaasti venyttäen: Tiesitkö, että tuo on syönyt vauvana omaa kakkaansa?

:laugh:

Itsekin olen tainnut joskus lapsena maistella jotain koiran keksejä, ja marsun ruuasta söin niitä kuivattuja hedelmiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Miehen pikkuveli söi omaa kakkaansa :x :D

näin teki myös mun veli ja aion taatusti valottaa sen ekaa tyttöystävää jonka se tuo kotiin :D

Voin kuvitella miten katsot sitä tyttöystävä parkaa silleen tosi himmeästi, ja sanot sitten hyvin hitaasti venyttäen: Tiesitkö, että tuo on syönyt vauvana omaa kakkaansa?

:laugh:

Itsekin olen tainnut joskus lapsena maistella jotain koiran keksejä, ja marsun ruuasta söin niitä kuivattuja hedelmiä :D

Ei kun mulla on tietynlainen virne ja totean et joks ootte pussan ja jos on niin sit lohkasen :D

Yhteistyössä