Mitä tulisi maksamaan tämäntyylinen ja kokoinen tatuointi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Kuva hieman muutettuna mutta tämäntyylisesta haaveilen. Kenelläkään tieton edes sinnepäin?

Ensi viikolla menen liikkeeseen kysymään.

http://www.whitetown.fi/gallery/tribal/phpslideshow.php?directory=.&currentPic=2

MIKSI? oletko ihan varma, että haluat tuollaisen lopuksi ikääsi? No, joo ei kuulu minulle ja olen vanha eukko, joka sekaantuu asiaan, joka ei minulle kuulu... Anteeksi. *poistun ketjusta*

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
MIKSI? oletko ihan varma, että haluat tuollaisen lopuksi ikääsi? No, joo ei kuulu minulle ja olen vanha eukko, joka sekaantuu asiaan, joka ei minulle kuulu... Anteeksi. *poistun ketjusta*

No noita kuvia on jo muutama.. Että samaan konkurssiin menee uusi =)

Riippuu paljon liikkeestä, mutta minun mieheni otatti suurinpiirtein tuon kokoisen, mutta se oli kapeampi ja pidempi. Ja kuva oli siinä mielessä erilainen että oli todella paljon yksityiskohtia ja eri värejä. Se maksoi vain 300 euroa.

Veikkaisin tuon "arvoksi" 150-180 euroa.

Tatuoinnin hinta EI määräydy koon mukaan. Itselläni on muutamia todella pieniä kuvia ja niistä kallein oli 80 euroa. Miehellä lukee poikamme nimi (4 kirjainta) vanhoilla kirjaimilla kädessä. Eikä se ole mikään pieni ja varjostuksia yms löytyy myös. Ja sen hinta oli 120e.

Alkuperäinen kirjoittaja AdaAntony:
mä oon kans miettiny kui hemaseva mä oon sit vanhainkodissa rollaattorin kanssa "raggarimummona" :laugh:

Sama täällä mutta eiköhän siellä olevat papparaiset myös ole koristeltuja =)
Veljeni tulee olemaan komea ukkeli kun selkää koristaa kissankokoinen ryppyinen roikkuva MANOWAR teksti!

Yhteistyössä