Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Peruna,pasta.riisi,sokeri ja likipitäen kaikki vilja.Nuo kun jättää pois niin ei voi välttyä laihtumiselta.
näin ompi ja oikeaa rasvaa tilalle eikä mitään kevytjuttuja =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Peruna,pasta.riisi,sokeri ja likipitäen kaikki vilja.Nuo kun jättää pois niin ei voi välttyä laihtumiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja ghb:kannattasikohan hankkii lasit??lueppa uudelleen ennekuin kettuilet..siellähän se on 38!!!!
Ei ole. Jauhemaksapihvi on. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja ghb:kannattasikohan hankkii lasit??lueppa uudelleen ennekuin kettuilet..siellähän se on 38!!!!
Ei ole. Jauhemaksapihvi on. :heart:
ja mitä sen kanssa lukee???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:SUPERKIITOS teille!
Ihan helppoa mulle on jättää pois peruna, riisi (melkein kokonaan) ja pasta! Leipääkään en paljoa syö, ja sen vähänkin rukiina.
Suklaan vaihdan tummaan, sitä en pysty syödä kerralla paria palaa enempää!
Tällä reseptillä kokeilen aloittaa, jahka siitä sitten innostun lisää jos kilot karisee!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja sokeriakaan ei paljon missään ole tullut muuta kuin limsassa, kekseissä ja pullassa, joten ne korvataan tuolla tummalla suklaalla ja vedellä. =)
Mä en muista, mikä sen valmisteen nimi oli, mitä karppaajat käyttää ummetukseen. Ja se ummetus kuuulemma on vaan aluksi, elimistö tottuu vähitellen vähään kuituun.Alkuperäinen kirjoittaja ??:ap mistä sitte meinaat saada tarpeellisen kuidun??
Alkuperäinen kirjoittaja ??:ap mistä sitte meinaat saada tarpeellisen kuidun??
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en muista, mikä sen valmisteen nimi oli, mitä karppaajat käyttää ummetukseen. Ja se ummetus kuuulemma on vaan aluksi, elimistö tottuu vähitellen vähään kuituun.Alkuperäinen kirjoittaja ??:ap mistä sitte meinaat saada tarpeellisen kuidun??
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja ??:ap mistä sitte meinaat saada tarpeellisen kuidun??
Minä saan ainakin kasviksista.
Alkuperäinen kirjoittaja Useimmat:karppaajat syövät todella paljon erilaisia vihanneksia, juureksia ja marjoja. Puoi kiloa päivässä tulee helposti täyteen, itse syön yleensä kilon verran päivässä noita edellämainittuja. Kyllä niistä kuitua saa. Se on kumma kun ihmiset kuvittelevat, että kuitua saa ainoastaan viljatuotteista.
Niin ne väittää =) Mä olin keväällä 11 päivää kutakuinkin pihvi-parsakaalilinjalla ja kun pääsin kotiin, olin kuin peräreiätön Muumipeikko juuri ennen puhkeamista. Olo oli ihan hirveä.Alkuperäinen kirjoittaja 2222:ja totako voi jatkaa koko loppuelämänsä?kyse ei ole hetkittäisetä kuurista vaan elintapamuutoksesta..taiatte olla kaiki vähän hakoteillä..
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:Alkuperäinen kirjoittaja ??:ap mistä sitte meinaat saada tarpeellisen kuidun??
Minä saan ainakin kasviksista.
no huh,paljonkos syöt?
Alkuperäinen kirjoittaja Useimmat:karppaajat syövät todella paljon erilaisia vihanneksia, juureksia ja marjoja. Puoi kiloa päivässä tulee helposti täyteen, itse syön yleensä kilon verran päivässä noita edellämainittuja. Kyllä niistä kuitua saa. Se on kumma kun ihmiset kuvittelevat, että kuitua saa ainoastaan viljatuotteista.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Useimmat:karppaajat syövät todella paljon erilaisia vihanneksia, juureksia ja marjoja. Puoi kiloa päivässä tulee helposti täyteen, itse syön yleensä kilon verran päivässä noita edellämainittuja. Kyllä niistä kuitua saa. Se on kumma kun ihmiset kuvittelevat, että kuitua saa ainoastaan viljatuotteista.
Näin minäkin.Ja jos oikein tulee halu niin ottaa siipaleen 100% täysjyväruisleipää tai laittaa leseitä pirtelöön.