Mitä turhaa voi jättää pois ruokavaliosta että saa pelastusrengasta pienennettyä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SUKLAASTA EN LUOVU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Alkuperäinen kirjoittaja ghb:
kannattasikohan hankkii lasit??lueppa uudelleen ennekuin kettuilet..siellähän se on 38!!!!

Ei ole. Jauhemaksapihvi on. :heart:

ja mitä sen kanssa lukee???

Ei sen kanssa vaan jauhemaksapihvin yhtenä valmistusaineena on peruna. http://www.fineli.fi/food.php?foodid=7853&lang=fi

perunan sijasta kannattaa ennemmin syödä sitten vaikka bataattia....

Ja hei, toi tumma suklaa on sellasta, että sen makuun pystyy totuttamaan itsensä. Minä entisenä maitosuklaan mussuttajana olen sen kokenut. Nyt 75% tumma suklaa maistuu hyvälle ja sitä riittää pari palaa viemään makeannälän kun taas aikoinaan sitä maitosuklaata saattoi mennä levykin kerralla. Nykyään maitosuklaa on minusta ihan ällömakeaa...

Syö vaikkapa ne viisi pientä ateriaa päivässä vai mitä sitä nyt suositellaankaan lautasmallia käyttäen. Jos näiden aterioiden välillä tekee mieli mutustella jotakin, juo lasi vettä tai ota suuhusi purkka?

SUPERKIITOS teille!
Ihan helppoa mulle on jättää pois peruna, riisi (melkein kokonaan) ja pasta! Leipääkään en paljoa syö, ja sen vähänkin rukiina.
Suklaan vaihdan tummaan, sitä en pysty syödä kerralla paria palaa enempää!

Tällä reseptillä kokeilen aloittaa, jahka siitä sitten innostun lisää jos kilot karisee!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
SUPERKIITOS teille!
Ihan helppoa mulle on jättää pois peruna, riisi (melkein kokonaan) ja pasta! Leipääkään en paljoa syö, ja sen vähänkin rukiina.
Suklaan vaihdan tummaan, sitä en pysty syödä kerralla paria palaa enempää!

Tällä reseptillä kokeilen aloittaa, jahka siitä sitten innostun lisää jos kilot karisee!

Jos kiinnostut lisää, niin lisää asiasta löytyy: www.karppaus.info ja kirjallisuuteenkin kannattaa perhetyä

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
ap mistä sitte meinaat saada tarpeellisen kuidun??
Mä en muista, mikä sen valmisteen nimi oli, mitä karppaajat käyttää ummetukseen. Ja se ummetus kuuulemma on vaan aluksi, elimistö tottuu vähitellen vähään kuituun.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
ap mistä sitte meinaat saada tarpeellisen kuidun??
Mä en muista, mikä sen valmisteen nimi oli, mitä karppaajat käyttää ummetukseen. Ja se ummetus kuuulemma on vaan aluksi, elimistö tottuu vähitellen vähään kuituun.

ja totako voi jatkaa koko loppuelämänsä?kyse ei ole hetkittäisetä kuurista vaan elintapamuutoksesta..taiatte olla kaiki vähän hakoteillä..

karppaajat syövät todella paljon erilaisia vihanneksia, juureksia ja marjoja. Puoi kiloa päivässä tulee helposti täyteen, itse syön yleensä kilon verran päivässä noita edellämainittuja. Kyllä niistä kuitua saa. Se on kumma kun ihmiset kuvittelevat, että kuitua saa ainoastaan viljatuotteista.

Alkuperäinen kirjoittaja Useimmat:
karppaajat syövät todella paljon erilaisia vihanneksia, juureksia ja marjoja. Puoi kiloa päivässä tulee helposti täyteen, itse syön yleensä kilon verran päivässä noita edellämainittuja. Kyllä niistä kuitua saa. Se on kumma kun ihmiset kuvittelevat, että kuitua saa ainoastaan viljatuotteista.

kuka niin on väittänyt??

Alkuperäinen kirjoittaja 2222:
ja totako voi jatkaa koko loppuelämänsä?kyse ei ole hetkittäisetä kuurista vaan elintapamuutoksesta..taiatte olla kaiki vähän hakoteillä..
Niin ne väittää =) Mä olin keväällä 11 päivää kutakuinkin pihvi-parsakaalilinjalla ja kun pääsin kotiin, olin kuin peräreiätön Muumipeikko juuri ennen puhkeamista. Olo oli ihan hirveä.

Näin minäkin.Ja jos oikein tulee halu niin ottaa siipaleen 100% täysjyväruisleipää tai laittaa leseitä pirtelöön.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Näin minäkin.Ja jos oikein tulee halu niin ottaa siipaleen 100% täysjyväruisleipää tai laittaa leseitä pirtelöön.

joo ja entäs ku ei haluu koko elämäänsä vetää jotain pirtelöö,sekö se sitten on oikein??hah hah,menkää kurssille hyvät ihmiset!!

Yhteistyössä