Mitä vaatisitte tässä tilanteessa? (valokuvista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huijattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huijattu

Vieras
Eli minulla on paljon tuttuja kuvaajia joille olen ilmaiseksi tehnyt töitä kun he ovat tarvinneet mallia. Nyt sitten kysyin näiltä ilmisiltä josko ne voisivat kuvata lapsemme 1 vuotis kuvat. Ja eräs kaverini sitten ilmoitti, että voisi kuvata ilmaseksi ja sitten niistä itse paperikuvista ottaisi jotain pientä. Sovimme kuvaus ajan.

Menimme kuvauksiin, niin kaverini ilmoitti että pistän nyt teille tän tarjouspaketin, mikä maksaa 85eur niin ei tule sitten itään sanomista liikkeestä, jossa hän työskentelee.. Olin sitten ihan kysymysmerkkinä että okeiii? Niin hän sanoi että voi sitten pistää meille ekstrakuvia ilmaiseksi paljon. Teimme kuvaukset.

Nyt sitten kyselin koevedoksia ja hän ilmoitti että kuvat pitää maksaa hakiessa koevedoksia. Kysyin että monta kuvaa me saamme sitten valita, kun hän puhui extroista? Ei ole viikkoon vastannut kysymykseeni ja kun yritän soittaa hälle,niin ei vastaa.

En todellakaan hae kuvia ennen kun saan selvyyden tästä diilistä..

Mitä siis te vaatisitte tässä tilanteessa? Montako kuvaa?

Ja tosiaan olisin saanut varmasti muilta tutuiltani koko hoidon ilmaiseksi. :/ Rahaa siis ei käytännössä mulla edes ole nyt kun on erottukin niin sillä tuo 85eur:akin tuntuu hurjalta summalta.

Kaveruuden ja työasioiden sekoittaminen harvoin onnistuu. Jos kaverisi on toisen liikkeessä töissä hän tuskin voi mitään ilmaiseksi tehdä. On varmaan luvannut sinulle extroja tietämättä tarkkaan mitä on oikeus luvata. Kurja juttu, mutta maksettavahan nuo kuvat on.

Mutta eihän se nyt käy päinsä että ensin lupaa ilmaiseksi, sitten lupaa extroja ja sitten loppupeleissä ollaankin ihan vaan peruspaketilla? Pitäsikö jättää hakematta koko kuvat?

Nyt yritin facebookissa pistää sille viestiä niin se kirjautu ulos, ja pisti samaan aikaan puhelimeen viestiä että on kaupungilla ja akku vähissä että soitellaan illalla.. :/ jep jep..

Yhteistyössä