Mitä väliä sillä on mitä vauvalle pukee päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "meri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mutta kun mä oon aina tykännyt omista vaatteista joten kun vauvan sain niin täähän mamma sekosi vauvanvaatteista. Vaatteet ovat mun intohimo ja harrastus ja satsaan vauvan vaatteisiin. Toisaalta otin kyllä äippäpakkauksen, mutta käytän vauvalla hyvin monenlaisia vaatteita. Esteetikkona tykkään katsella kun vauvalla on nätit vaatteet.

Mitä tulee tuohon äitiyspakkauksen haalariin, niin meillä se on ollut koko ajan käytössä tämän 4,5kk aikana. Sairaalasta tullessa oli kyllä 56cm haalari mutta se oli aika pieni kun vauvalla oli pituuttakin jo 55cm syntyessään. Siitä haalaristahan saa kätevästi (joskin vaikea huomata) hihat ja lahkeet käännettyä pusseiksi kun niissä on sellaiset aukot siellä hihan- ja lahkeensuissa joten siitä tuli todella miellyttävä haalari vauvalle jo ihan vastasyntyneenä. Koska meillä ei ole auto käytössä talvisin ja ollaan liikuttu vain vaunuilla niin ei haitannut vaikka haalari nyt vähän reilu olikin, saipahan hyvästi mahtumaan alle villahaalarin. ja molemmin puoleiset vetoketjut ovat olleet hyvä juttu. Ihan loistava vaunupuku pienellekin vauvalle.

Yhteistyössä