J
jaa
Vieras
Mitä vikaa on siinä jos joskus vetää perseet ja örveltää, kunhan ketään...varsinkaan lapsia ei satu!?!?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:no eikös se nyt ole näitä n. 15-18 vuotiaiden juttuja....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin että lapset näkeekin , mietipä sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:no onhan se nyt nolon näköistä kun aikuinen ihminen kontaa,oksentaa,mumisee kun ei enää sanoja osaa muodostaa, huutaa,heiluu,kaatuu, on holtiton...
en mie ymmärrä miks pitää itsensä juoda sellaiseen kuntoon.. humalassa voi olla, kovassakin mutta noi örvellys kännit kuuluu teineille...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:no onhan se nyt nolon näköistä kun aikuinen ihminen kontaa,oksentaa,mumisee kun ei enää sanoja osaa muodostaa, huutaa,heiluu,kaatuu, on holtiton...
en mie ymmärrä miks pitää itsensä juoda sellaiseen kuntoon.. humalassa voi olla, kovassakin mutta noi örvellys kännit kuuluu teineille...
niin siis örveltämisestä on varmasti erilaisia määritelmiä. Eikö örveltäessä voi olla myös hauskaa, ilman että oksentaa, huutaa, kaatuu tai mumisee????
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:No kyllä mie jos kapakkaa kerta vuoteen lähen, niin kyllä mie sit kans otan. Naisellisena ihmisenä olen sammunut kapakan pöytään, liikkeen ikkunalaudalla kun istuin, niin siihen sammahin jne.:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:No kyllä mie jos kapakkaa kerta vuoteen lähen, niin kyllä mie sit kans otan. Naisellisena ihmisenä olen sammunut kapakan pöytään, liikkeen ikkunalaudalla kun istuin, niin siihen sammahin jne.:ashamed:
Valaisetko vielä minulle, että mitä iloa tuosta on? Sitä en käsitä. Onko kivaa sammua pöytään tai jonnekin ikkunalaudalle?
Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:No kyllä mie jos kapakkaa kerta vuoteen lähen, niin kyllä mie sit kans otan. Naisellisena ihmisenä olen sammunut kapakan pöytään, liikkeen ikkunalaudalla kun istuin, niin siihen sammahin jne.:ashamed:
Valaisetko vielä minulle, että mitä iloa tuosta on? Sitä en käsitä. Onko kivaa sammua pöytään tai jonnekin ikkunalaudalle?
ei mitää iloa olekaannoista tapahtumista on jo aikaa, mutta edelleenkin otan kunnolla jos otan. minkäs teet, jos jalat ei enää kanna..
Kannataa ottaa niinpaljon että jalat ei kanna. Miksi, jos siitä ei ole iloa. Eikö koskaan nolota.Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:No kyllä mie jos kapakkaa kerta vuoteen lähen, niin kyllä mie sit kans otan. Naisellisena ihmisenä olen sammunut kapakan pöytään, liikkeen ikkunalaudalla kun istuin, niin siihen sammahin jne.:ashamed:
ei mitää iloa olekaannoista tapahtumista on jo aikaa, mutta edelleenkin otan kunnolla jos otan. minkäs teet, jos jalat ei enää kanna..
Kannataa ottaa niinpaljon että jalat ei kanna. Miksi, jos siitä ei ole iloa. Eikö koskaan nolota.Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:No kyllä mie jos kapakkaa kerta vuoteen lähen, niin kyllä mie sit kans otan. Naisellisena ihmisenä olen sammunut kapakan pöytään, liikkeen ikkunalaudalla kun istuin, niin siihen sammahin jne.:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sekoboltsi tilhi:no onhan se nyt nolon näköistä kun aikuinen ihminen kontaa,oksentaa,mumisee kun ei enää sanoja osaa muodostaa, huutaa,heiluu,kaatuu, on holtiton...
niin siis örveltämisestä on varmasti erilaisia määritelmiä. Eikö örveltäessä voi olla myös hauskaa, ilman että oksentaa, huutaa, kaatuu tai mumisee????
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:òrveltàminen on suomalainen perinne