Mitähän mä oikein teen...

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Piti mennä pohjois-Suomeen kaverin luo käymään ensi viikolla. Mä ja mies ei olla oikein väleissä ja sanoin, että menen lasten kanssa keskenään. Mutta iski tenkkapoo - mies ei anna meille autoa lainaan, kun on sen nimissä ja ostama :/ Junalla matkas kestää yli 8h suuntaansa eli ei houkuta. Eikä oo ketään, keltä lainata autoa, ei oo rahaa vuokrata. Just niin vitun kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja simatti:
Jos asut pk seudulla, niin kannattaa katsoa tämä linkki.
Kaveri on tuolta joskus vuokrannut auton.
Autot ei ole kummosia, mut ei hinnatkaan päätä huimaa.
http://autopooli.melkisedek.fi/faq.php#q3

En asu, vaan Itä-Suomessa :/ Ottaa päähän niin lujaa. Monta vuotta on pitäny mennä, mut mies ei oo koskaan halunnu ja nyt ku se sit olis viimein suostunnu, niin meni sukset muuten ristiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
No sullahan tosi kiva mies on :(

No ite mä siihen oikeestaan kypsyin, mut en arvannu et käy noin veemäiseks. Oon kuulemma niin munapää ettei anna mitään autoa mulle.

Otin kihlasormuksenkin pois eilen sormesta ainaki toistaiseks kun nyppäs sen verran lujaa.

Onpa todella paska tilanne! Josko siitä miehen autosta vois kuitenkin neuvotella. Vaikkei tietty varmaan paljo keskustelut tossa kohtaa kiinnosta suakaan. Esim.lapsiin vedoten, paljon mukavampi ja turvallisempi matkustaa autossa eikä junassa. Putoavat vaikka kyydistä...
( En tarkota siis epäillä ettetkö saisi lapsiasi hengissä pidettyä ). Sitäpaitsi junalla on aika hintavaa matkustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja simatti:
Onpa todella paska tilanne! Josko siitä miehen autosta vois kuitenkin neuvotella. Vaikkei tietty varmaan paljo keskustelut tossa kohtaa kiinnosta suakaan. Esim.lapsiin vedoten, paljon mukavampi ja turvallisempi matkustaa autossa eikä junassa. Putoavat vaikka kyydistä...
( En tarkota siis epäillä ettetkö saisi lapsiasi hengissä pidettyä ). Sitäpaitsi junalla on aika hintavaa matkustaa.

Ei auta neuvottelut. Yrittäny jutella kolmeen otteeseen, mutta ei kun ei.

Anteeksi pyytäminen ja anteeksi anto. Asioita kannattaa yrittää selvittää. Saada parisuhde toimimaan. Jos näillä konsteilla saisitte välit toimiviksi ja pääsisitte koko perhe matkaaan...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Anteeksi pyytäminen ja anteeksi anto. Asioita kannattaa yrittää selvittää. Saada parisuhde toimimaan. Jos näillä konsteilla saisitte välit toimiviksi ja pääsisitte koko perhe matkaaan...

Mä en oikeesti jaksais hirveesti enää edes yrittää. Kun tuo mies vetää melonit nokkaan, niin menee viikko, kaks leppyessä. Ei meillä mitään isoa ongelmaa ole, vaan enemmänkin lähes kaikki pikkujutut aiheuttaa kinaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei siinä sitten auta muu kuin olla menemättä ja miettiä mitä sä tollasella miehellä ooikein teet?

Ai niinku niellä taas tääkin juttu. Että voi voi, kun ei pääse koska mies niin sanelee eväämällä auton.

Eli koska en ole ollut töissä, tehnyt tiliä, vaan hoitanut kotia ja lapsia, pyörittänyt arkea liki yksin, niin en ole oikeutettu yhtään mihinkään, koska kaikki on miehen nimissä??!! Että en saa yhtä vaivaista autoa edes LAINAAN? Hoh hoh...

Yhteistyössä