Mitämä nyt teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jee

Vieras
Meillä tilanne että mä olen kertonut miehelle, että olen rakastunut toiseen mieheen. Mitään ei oo tapahtunut, siis seksiä. Olemme jutelleet, kerran suudelleet. Kyseessä on ex-avomieheni.

Mies hermostui tästä ja eilen töittensä jälkeen (tai en tiedä oliko töissäkään, kerroin siis sitä edellisenä iltana) laittoi viestin, ettei tuu kotiin varmaan koko yönä. Eikä oo tullut. Oli varmaan sitten jossain naisissa.

Mä oon lähdössä noin 1,5 tunnin päästä lääkäriin tutkimuksiin (olen siis sairaslomalla). Meillä on lapsi ja miehen piti hakea hänet hoidosta tänään, koska mä en ehdi tuon sairaalakeikan takia. Ei vastaa puheluihin (puhelin kiinni) eikä tekstareihin. En tiedä onko töissä (ei vastaa työkännykkäänkään, mutta se hälyttää).

Pitäiskö mun nyt perua se tutkimus? Siskoni pääsisi kyllä hakemaan ja on merkattu varahakijaksi sinne. Mutta on noloa jos siellä käy 2 hakijaa.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:
Pyydä että siskosi menee varmuuden vuoksi paikalle ja jos miestä ei näy eikä kuulu niin hakee lapsen.

Mietin että laitan viestin, että jos ei ilmoita tunnin sisällä, hakeeko lapsen, pyydän siskoni hakemaan. Soitin jo siskolleni ja hän lupasi hakea, jos multa ei tuu viestiä, että ei tarvi.

Alkuperäinen kirjoittaja hilppa86:
Soita siskos hakemaan. Yhtälailla teitä menis 2 hakemaan, jos sinä ite meet ja miehesi sattuisi myös hakeamaan ;)

Mä en ehdi millään sopparin aikarajoissa, kun tuun sieltä tutkimuksista. Jos perun tutkimukset niin haen jo ennen päiväunia ja laitan viestin että lapsi on haettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Ei se mitenkään noloa ole jos siskosikin on paikalla.
Pääasia että lapsi haetaan aikanaan hoidosta.Ainahan voi tulla ihan informaatiokatkos normaalista unohduksesta.

Se on noloa koska tiedän, miksi "unohtaisi"...

Laitoin nyt viestin kumpaankin kännyyn, että jos ei ilmoita tunnin sisällä hakeeko lapsen vai ei, niin siskoni hakee. Sitten soitan päiväkotiin ja sanon että siskoni hakee.

ymmärrän että vihaa mua nyt, mutta onko pakko kostaa lapsen kautta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Ei se mitenkään noloa ole jos siskosikin on paikalla.
Pääasia että lapsi haetaan aikanaan hoidosta.Ainahan voi tulla ihan informaatiokatkos normaalista unohduksesta.

Se on noloa koska tiedän, miksi "unohtaisi"...

Laitoin nyt viestin kumpaankin kännyyn, että jos ei ilmoita tunnin sisällä hakeeko lapsen vai ei, niin siskoni hakee. Sitten soitan päiväkotiin ja sanon että siskoni hakee.

ymmärrän että vihaa mua nyt, mutta onko pakko kostaa lapsen kautta!

Mies tekstasi että parempi kun sisko hakee, hän ei oo kuulemma hakukunnossa. Laitoin takaisin viestin, että milloin tulee kotiin.

Yhteistyössä