mitäs ihmeen räkäflunssaa on taas liikkeellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Vajaan viikon teki flunssa tuloaan..nyt se paukkas lämmön kera,teen täällä kotona "kuolemaa" vaikkei kuumetta olekaan.
Olo kun katujyrän alle jääneellä,oli pakko jäädä kotiin..elintarvike alalla kun olen.

Ainahan sitä on jotain.. Mul on nyt viikon verran ollu ärsyttävä flunssa.. Alko viime lauantaina kurkkukivulla ja sitä järjetöntä kurkkuakipua (ihan kuin angiinassa) kesti eiliseen päivään asti.. Tiistaina alko silmätulehdus toiseen silmään ja eilen toiseen silmään.. Nuha alkoi keskiviikkona ja samana päivänä lähti myös ääni joka on edelleen aika tiukassa.. Ja tänään tuli poskiontelontulehduksen oireet.. Onneks kurkkukipu on hellittäny jo.. Mut loppua ei tälle taudille tunnu näkyvän..

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ainahan sitä on jotain.. Mul on nyt viikon verran ollu ärsyttävä flunssa.. Alko viime lauantaina kurkkukivulla ja sitä järjetöntä kurkkuakipua (ihan kuin angiinassa) kesti eiliseen päivään asti.. Tiistaina alko silmätulehdus toiseen silmään ja eilen toiseen silmään.. Nuha alkoi keskiviikkona ja samana päivänä lähti myös ääni joka on edelleen aika tiukassa.. Ja tänään tuli poskiontelontulehduksen oireet.. Onneks kurkkukipu on hellittäny jo.. Mut loppua ei tälle taudille tunnu näkyvän..

lisäys, että kuumetta ei oo ollu koko aikana, mutta muuten olo todella kauhee

mä olen niitä ihmisiä jotkasairastaa ehkä kerran vuoteen...
meillä ei töissä -periaatteessa- sais olla nuhasenakaan mutta silti katsotaan nenänvartta pitkin jos on räkäsyyden takia pois.
mutta niinkun lääkärikin sanoi,mieluummin on nyt pois pari päivää kun se että on jälkitaudin takia parikin viikkoa.

Meillä oli kaikilla flunssa. Ja olo oli tosiaan kaamee vaikkei noussu ees lämpöö. Tytöllä on vielä yskää, pitänee viedä se ens viikolla lääkäriin jos ei helpota. :/