Mitäs mieltä meidän olohuoneesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SuklaaMousse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
[

olisitpa nähny ennen järjestyksen vaihtoa...
käännettiin ympäri tuo olkkari..
eli pikku sohva oli telkkarin ja akvan tilalla
ja akva ja telkkari taas tietokoneen vieressä...
sivuttain sai mennä sohvien välistä että pääsi istumaan...
:ashamed:

noo,haittaneeko tuo mittää. :D :hug:

sori nyt vaan, mutta kaikki huonekalut ovat aivan kauheita! varsinkin sohvapöytä:0 ja ihan liikaa roinaa.. ne taulut siellä seinällä suoraan jostain 80-luvulta, vosi ehkä ostaa jo uudet.. ja mikä ihmeen rätti siihen akvaariopöydälle oli heitetty???

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
Ei saa suuttua.. mut tosiaan verhot vaihtasin minäki.. ja sen pöytäliinan :ashamed: Jotenki kauheesti tavaraa ja muuta.. Mut aivan mahtavat sohvat!! Ja kaloja.. :snotty: Ei siinä.. ei meidänkään olohuone sisustuslehdestä ole :ashamed:

tavaraa on paljon..olemme muuttaneet 4h ja keittiöstä, 3h ja keittiöön...
siksi vähän tursuaa vielä...

:whistle:

No ihan ymmärrettävää.. Sempä vuoksi juuri meilläkin tursuaa jokapaikasta tavaraa.. ja kun sitä sitten vaan siirtelee paikasta toiseen :ashamed: Toi on semmonen ihana, tavallinen ja normaali olohuone.. Just semmonen, missä on hyvä istua, jutella, kattoa tv:tä ja OLLA. :)

yritetään noiden sohvien ja akvaarion perusteella koota tuo sisustus...
verhot ja matto ainakin vaihtoon...kuhan saadaan rahaa...
telkkarikin pitäs vaihtaa...

:whistle:

Meilläkin on akvaario ja senkin mukaan paljon laitettu että edullisimmillaan ja fhen shui.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mun makuun, jotenkin semmonen mummomeininki, varmaan siitä sohvapöydästä ja seinillä olevista jutuista.

noi ryijyt mä olen saanut mummoltani...
siniset taulut taas äidiltäni...
ja ne vaihtuu kuhan saadaan tota sisustusta korjattua..
pitäs keksiä verhot ja matto että vois sit päättää mitä seinille tunkea...

Sohvat on kivan malliset, mutta itseäni väri alkaisi pian ottaa päähän. Ryijyt seinällä on kamalat ja samoin pöytäliina. Tavaraa karsimalla saisi jo paljon aikaiseksi.

Aivan TODELLA kamala! Jossain viestissä kerrotiinkin jo olennainen, eli vikaa löytyi mm. verhoista (huh!), pöytäliinasta, akvaariorätistä, taulut seinällä tosiaankin suoraan 80-luvulta jne jne. En oikein usko, että sinulla - sori vaan - on minkäännäköistä silmää nykyaikaisen sisustustyylin luomiselle (joo, ei kaiken pidä olla aina nykyaikaista, mutta joku roti kuitenkin), eli en usko että susta löytyy potentiaalia korjaamaan tuota oksettavaa näkyä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aivan TODELLA kamala! Jossain viestissä kerrotiinkin jo olennainen, eli vikaa löytyi mm. verhoista (huh!), pöytäliinasta, akvaariorätistä, taulut seinällä tosiaankin suoraan 80-luvulta jne jne. En oikein usko, että sinulla - sori vaan - on minkäännäköistä silmää nykyaikaisen sisustustyylin luomiselle (joo, ei kaiken pidä olla aina nykyaikaista, mutta joku roti kuitenkin), eli en usko että susta löytyy potentiaalia korjaamaan tuota oksettavaa näkyä.

Oksettavaa näkyä? :headwall: makuja on tietty monia erilaisia ja hyvä että kaikki eivät pidä samanlaisesta, mutta ei tuo mikään oksettava ole!
Olis kiva nähdä millanen olkkarinsisustus sulla on? =)

Paneeli verot ovat nyt kai aika suurta huutoa.

Myös maton vaihtaisin, toi on vähän vanhanaikainen.

Ja sohvapöytä on must amyös vanhanaikainen.

Mutta huom tämä on VAIN mielipide, elä loukkaannu!

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailijatar:
Paneeli verot ovat nyt kai aika suurta huutoa.

Myös maton vaihtaisin, toi on vähän vanhanaikainen.

Ja sohvapöytä on must amyös vanhanaikainen.

Mutta huom tämä on VAIN mielipide, elä loukkaannu!

enhän minä..
siksipä mä kysyin että saisin ideoita itse...
pää lyö nimittäin ihan tyhjää sisustuksen saralla

Pisti silmään tuo "kuplakello" tuolla hyllylä. Laita kaappiin ja kaiva esiin kun vietät 70v-päiviä. Ei pahalla, en vaan osaa ajatella sellasta nuoren ihmisen kodissa. Toivon etten ikinä saa sellasta... :(

Yhteistyössä