Mitäs mieltä olette Mary Kay kosmetiikasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisseberg.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lisseberg.

Vieras
Ystäväni piti tällaisen kauneusillan ja tuotteet vaikutti ihan ok. Joskus aiemminkin niitä kokeillut ja ollut ihan tyytyväinen.
Mutta älyttömän kalliita vaan.

Mutta ihan mielenkiinnosta kyselen mitä mieltä te tuosta tuotemerkistä ootte?

Mulla nyt testauksessa uusi ihonhoito-ohjelma, mutta vielä en osaa tästä sanoa juuta enkä jaata. Aiemmin käyttämäni tuotteet ovat olleet ainakin todella riittoisia, niin, että kalliita eivät oikeasti ole, kun kestävät ja kestävät ja kestävät...

Nii-in, totta ja kyllähän ne maksaa. Minua vaan pyydettin konsultiksi ja mietin mahtaako ihmiset kauhistua tuota hintaa aina. Ja jäisin aina kutsuilta tyhjin käsin. ;)

MK tuotteet eivät ole kalliita, koska ne eivät sisällä samassa määrin vettä kuin superkauppa-rasvat eli ovat riittoisia.
Toisaalta niissä on ylihintaa, koska siitähän osittain konsultin elanto tulee. ELi siis palvelu maksaa, mutta monet tykkäävät maksaa hyvästä, henkilökohtaisesta palvelusta.
Töitä saa tehdä rikastuakseen, helppoa se rahantulo ei ole MK työssä.

Hintakaan ei ole kallis jos vertaa "oikeaan" merkkikosmetiikkaan, ja esim. pakkauskoot ovat isoja ja tuotteet tosiaan todella riittoisia. Itse olen kylläkin vain taviskäyttäjä, en konsultti. Esim. mineraalimeikkipuuteri on ehdottomasti paras useista kokeilemistani.

Itsekkin ihastuin todella tohon mineraalimeikkipuuteriin!!! sekä silmäniholle tark.tuotteet on ihan pop :D
Tuo on totta että hyvästä palvelusta, siihen olen omalla kohdalla, oman konsulttini toimesta tosi tyytyväinen.

Yhteistyössä