K
kokkailija
Vieras
Mä tässä odottelen just, että ruoka valmistuu.. Kermassa ja valkosipulissa haudutettuja broilerin rintafileitä, jasmiiniriisiä ja babyporkkanoita!
Nams!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Päivällä oli italialaistyyppistä jauhelihakeittoa. Illaksi tulee kotitekoisia hampurilaisia.
Ei mitään pääsiäislampaita meille.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:kanan filepihvejä paistelin ja palloperunoita. Yh-iskä ei tänään jaksanu hirveesti satsata. Huomenna sit lupasin kokata jotain ns. parempaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:kanan filepihvejä paistelin ja palloperunoita. Yh-iskä ei tänään jaksanu hirveesti satsata. Huomenna sit lupasin kokata jotain ns. parempaa![]()
Oon luullu että oot naimisissa.![]()
Voiko niitä palloperunoita paistaa pannulla, en ole koskaan ostanu??
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:kanan filepihvejä paistelin ja palloperunoita. Yh-iskä ei tänään jaksanu hirveesti satsata. Huomenna sit lupasin kokata jotain ns. parempaa![]()
Oon luullu että oot naimisissa.![]()
Voiko niitä palloperunoita paistaa pannulla, en ole koskaan ostanu??
No joo, kirjotinpa taas ihan mitä sattuu! Paistoin ne perunat kyl uunissa ja tällähetkellä olen yh. Enää kyl varmaan vaan puolisen tuntia
.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:No joo, kirjotinpa taas ihan mitä sattuu! Paistoin ne perunat kyl uunissa ja tällähetkellä olen yh. Enää kyl varmaan vaan puolisen tuntia
.
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:Eilisiä grillauksia. Makkaraa, bataattia, vartaita possun- ja naudanlihasta, lihapullia, broileripullia, nakkeja, kolmea eri salaattia, herkkusieniä,patonkia...