Mitäs muilla tänään ruokana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
kanan filepihvejä paistelin ja palloperunoita. Yh-iskä ei tänään jaksanu hirveesti satsata. Huomenna sit lupasin kokata jotain ns. parempaa :)

Oon luullu että oot naimisissa. :whistle:
Voiko niitä palloperunoita paistaa pannulla, en ole koskaan ostanu??

lounaalla oli uuilohta, sipuli-voikastiketta, puikulapottuja ja keitettjä vihanneksia. iltäiväruokaa en oo vielä miettinyt, mutta jos vaikka mannapuuroo keittäis ja lohileipiä tekis kaveriksi :p

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
kanan filepihvejä paistelin ja palloperunoita. Yh-iskä ei tänään jaksanu hirveesti satsata. Huomenna sit lupasin kokata jotain ns. parempaa :)

No joo, kirjotinpa taas ihan mitä sattuu! Paistoin ne perunat kyl uunissa ja tällähetkellä olen yh :) . Enää kyl varmaan vaan puolisen tuntia :D .

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

No joo, kirjotinpa taas ihan mitä sattuu! Paistoin ne perunat kyl uunissa ja tällähetkellä olen yh :) . Enää kyl varmaan vaan puolisen tuntia :D .

mä oon paistanut palloperunoita pannulla, mutta vaatii oikeata voita ja mausteita, että tulee hyvää. ja keittoonkin voi laittaa

Alkuperäinen kirjoittaja Surkea Noita:
Eilisiä grillauksia. Makkaraa, bataattia, vartaita possun- ja naudanlihasta, lihapullia, broileripullia, nakkeja, kolmea eri salaattia, herkkusieniä,patonkia...

Oho. Teillä on juhlat, nam!!

Meillä taitaa olla pihvi-ilta luvassa. Tosin välipalaksi taidan napata eilisiä voissa paistettuja muikkuja...

Yhteistyössä