Mitäs nyt? /en parempaakaan otsikkoa keksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Olen raskaana viikolla 11+5. Tänään terkkari soitti, että mulla on klamydia ja tippuri. Mies väittää ettei ole pettänyt, mutta selvähän tuo on. Jos edes myöntäisi. Yksinhuoltajaksiko tässä pitää alkaa nyt? Miten nuo vaikuttavat sikiöön?

ei kai ne sikiöön vaikuta. keskenmenoriskiä voivat nostaa, joten kanattanee kaikin puolin hoita pois. nuo voivat olla vuosikausia oireettomana, joten jos ei ole aiemmin testattu niin onhan ne voinu olla sulla tai miehelläs 'vanhastaan'

:( Oletteko pitkään olleet miehen kanssa yhdessä? Voi tosiaan olla että taudit ovat olleet sinulla oireettomana jo pitkään. Koska olet viimeksi käynyt testeissä?

ei kai ne sikiöön vaikuta. keskenmenoriskiä voivat nostaa, joten kanattanee kaikin puolin hoita pois. nuo voivat olla vuosikausia oireettomana, joten jos ei ole aiemmin testattu niin onhan ne voinu olla sulla tai miehelläs 'vanhastaan'

Käytiin yhdessä suhteen alussa minun vaatimuksesta testeissä. Ne oli puhtaat. Yhdessä on oltu viisi vuotta. Ekana vuonna mies humalassa petti, jonka jälkeen kävi testeissä, jotka kaikki puhtaat. Eli kyllä se on nyt uudestaan pettänyt ja ties miten monta kertaa ja kenen kanssa. Kaksi tautia! Hyi että kun on saastainen olo.

No kyllä mä ainakin jättäisin miehen. Ei taida olla mitään muuta mahista tolle kuin se että on tosiaan pettänyt. Ja ei ole edes ollut sen verran järkeä päässä että olis käyttänyt ehkäisyä ja näin vaaransi tulevan vauvanne. Tai siis ei noi kai vaikuta vauvaan mutta jos olis saanut esim. HIVin tai hepatiitin niin ne olis vaikuttanut.

Paljon voimia sulle, on varmasti rankkaa mutta kyllä sä selviät!

Voi luoja mitkä tuliaiset :( Itse en voisi tuota antaa anteeksi, ihan kamalaa ja vielä raskaana ollessa saat tietää moisista. Paljon voimia sinulle, toivottavasti saat hoidettua ne pian pois.

[QUOTE="vieras";24870854]Onko siitä pitkä aika kun mies on vieraissa käynyt? Osaatko arvioida? Josko nyt ottaisi opikseen? Voimia![/QUOTE]

Aika tossu ämmä sais olla jos jäisi vielä odottamaan että ottasko mies opikseen. Kun mies on jo kahdesti pettänyt, toista kertaa ei ole edes tunnustanut ja vaikka jäi kiinni niin ei myönnä. Toooosi aikuista ja varmasti pettäisi jatkossakin jos ap tuohon suhteeseen jäisi.

Aika tossu ämmä sais olla jos jäisi vielä odottamaan että ottasko mies opikseen. Kun mies on jo kahdesti pettänyt, toista kertaa ei ole edes tunnustanut ja vaikka jäi kiinni niin ei myönnä. Toooosi aikuista ja varmasti pettäisi jatkossakin jos ap tuohon suhteeseen jäisi.

Jotenkin sitä iän myötä on alkanut tulla suvaitsevaisemmaksi toisia kohtaan. Eikö ole ihan mahdollista että ihminen oppii virheistään? Luulisi että ap:n kuvailema tilanne on sellainen jossa ns. kunnon mies voisi tulla järkiinsä - onhan hän vastuuttomalla käytöksellään vaarantanut tulevan lapsensa ja tämän äidin terveyden.

[QUOTE="vieras";24870880]Jotenkin sitä iän myötä on alkanut tulla suvaitsevaisemmaksi toisia kohtaan. Eikö ole ihan mahdollista että ihminen oppii virheistään? Luulisi että ap:n kuvailema tilanne on sellainen jossa ns. kunnon mies voisi tulla järkiinsä - onhan hän vastuuttomalla käytöksellään vaarantanut tulevan lapsensa ja tämän äidin terveyden.[/QUOTE]

Kunnon mies ei olisi
A.) pettänyt naistaan
B.) pettänyt naistaan toistuvasti
C.) pettänyt käyttämättä ehkäisyä
D.) jättänyt tunnustamatta pettämistä
E.) jättänyt tunnustamatta pettämistä vaikka jäänyt jo kiinni
F.) vaarantanut puolisonsa ja lapsena terveyttä hässimällä ympäriinsä ilman ehkäisyä.

Joten tässä ei ole kyse kunnon miehestä.

Yhteistyössä