Se riippuu mun selityksistä... Mulla vakio selitykset nykyään on "mein lattia narisee" (vanha talo kun on) ja "se en ollut minä" (olen raskaana)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:En tiedä kun mulla ei pieruja tule kuin istunnolla....mut röyhyjä senkin edestä....kotona saan röyhiä niin paljon kuin haluan mutta en yleisellä paikallatätä mieltä mies siis...
Tosta oon kyllä samaa mieltä! Yleisellä paikalla röyhtäilevä nainen, no joo...
en röyhi yleisellä paikalla....
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Ilmavaivat loppuu kun jättää tuokavaliosta pois kaikki ruis, maito, herneet ja marinoidut tuotteet tai lihavalmisteet, joissa on aina mausteita ja "E123" -lisäaineita.
Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:onhan ne kaasut kuulema ulos päästettävä ja et miksi naiset on prinsessoja jotka päästelee hiljasia tuhnuja ja häipyy paikalta :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja yks:Alkuperäinen kirjoittaja Beijja:onhan ne kaasut kuulema ulos päästettävä ja et miksi naiset on prinsessoja jotka päästelee hiljasia tuhnuja ja häipyy paikalta :xmas:
hiljaset tuhnut haisee muute pahimmalle
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Mun ukko rakastaa pieruhuumoria :ashamed:
Yleensä kyllä pieree yksin ja nauraa jos tulee "hyvä". Joskus pieraisen oikein lujaa ihan kiusallanikin niin se huutelee, että "kuka puhuu?", "ei kuuluu", "älä kuiskaile" jne jne. Pöljä mies |O