Mitäs teillä miehet (tai palstalla miehet) tykkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
En tiedä kun mulla ei pieruja tule kuin istunnolla....mut röyhyjä senkin edestä....kotona saan röyhiä niin paljon kuin haluan mutta en yleisellä paikalla :D tätä mieltä mies siis...

Tosta oon kyllä samaa mieltä! Yleisellä paikalla röyhtäilevä nainen, no joo...

:D en röyhi yleisellä paikalla....

Se on hjuva, en miekään :)

Alkuperäinen kirjoittaja jaana:
Ilmavaivat loppuu kun jättää tuokavaliosta pois kaikki ruis, maito, herneet ja marinoidut tuotteet tai lihavalmisteet, joissa on aina mausteita ja "E123" -lisäaineita.

:laugh: :laugh:

ei vaan voihan se olla noinkin, mutta en mää ainakaan sen takia noista luovu ettei piretä :laugh: :laugh: illan parhaat naurut sain, nooh pitäsköhän mennä nukkuun...

Se on vakaasti päättäny että naiset ei piereskele,sitä kuvottaa se.Ite kyllä pieree minkä kerkee. Mä kyl aina välil palautan sen maan pinnalle noista kuvitelmistaan!!

Mun ukko rakastaa pieruhuumoria :ashamed:

Yleensä kyllä pieree yksin ja nauraa jos tulee "hyvä". Joskus pieraisen oikein lujaa ihan kiusallanikin niin se huutelee, että "kuka puhuu?", "ei kuuluu", "älä kuiskaile" jne jne. Pöljä mies |O

Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Mun ukko rakastaa pieruhuumoria :ashamed:

Yleensä kyllä pieree yksin ja nauraa jos tulee "hyvä". Joskus pieraisen oikein lujaa ihan kiusallanikin niin se huutelee, että "kuka puhuu?", "ei kuuluu", "älä kuiskaile" jne jne. Pöljä mies |O

Mun mies kerran oikeesti luuli, että mä sanoin jotain kun mä pierasin. :laugh:

shrekiä lainaten, "better out than in, I always say." ei sitä mun päräyttelyt oo häirinny koskaan. naureskelee vaan ku tavaan sille jostain cosmosta että piereskely tappaa erotiikan.. :whistle: