Palstalla seikkailevat miehet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies

Vieras
Me tällä palstalla seikkailevat miehet olemme fiksuja ja filmaattisia yksilöitä, jotka antavat asiallista palautetta mammojen turhanpäiväisiin valituksiin.

Vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Me tällä palstalla seikkailevat miehet olemme fiksuja ja filmaattisia yksilöitä, jotka antavat asiallista palautetta mammojen turhanpäiväisiin valituksiin.

Vai mitä?

No mä ainakin olen tyytyväinen, että täällä on miehiäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:

Vai mitä?

Pakkohan täällä olla jakamassa miehisiä mielipiteitä ja tasoittamassa sukupuolijakaumaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:

Vai mitä?

Pakkohan täällä olla jakamassa miehisiä mielipiteitä ja tasoittamassa sukupuolijakaumaa :D

Mua välillä suututtaa ja hävettää, kun jotkut naiset on sitten todella yksinkertasia. Niikun joku mun entinen pomo hoitoalalla. Kysyin että "onko sunnuntaina tuplapalkka". Tää idiootti vastaa "ei täällä mitään tehtaan palkkoja makseta" Hän sitten soitti palkkalastentaan ja ilmoitti mulle voitonriemuisesti "sunnuntaina maksetaan 100 prosentin lisä". Siis tää tampio yrittää johtaa koko yksikköä, eikä edes tajua, että noi tarkottaa samaa asiaa. En ihmettele, että naisvaltaisilla aloilla menee huonosti, kun tollasia valitaan pomoiksi.

Mua välillä suututtaa ja hävettää, kun jotkut naiset on sitten todella yksinkertasia. Niikun joku mun entinen pomo hoitoalalla. Kysyin että "onko sunnuntaina tuplapalkka". Tää idiootti vastaa "ei täällä mitään tehtaan palkkoja makseta" Hän sitten soitti palkkalastentaan ja ilmoitti mulle voitonriemuisesti "sunnuntaina maksetaan 100 prosentin lisä". Siis tää tampio yrittää johtaa koko yksikköä, eikä edes tajua, että noi tarkottaa samaa asiaa. En ihmettele, että naisvaltaisilla aloilla menee huonosti, kun tollasia valitaan pomoiksi.

et yhtään sit yleistä...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

et yhtään sit yleistä...

Jotkut naiset::::(jotkut, jotkut, jotkut). En todella yleistä. Ja oikeesti. Hoitoalalla on todella paljon osaamattomia pomoja. Mä en itseasiassa ole tutustunut yhteenkään naispomoon, joka osaisi hoitaa hommansa oikeudenmukaisesti (osallistumatta juoruiluun ja muuhun vehkeilyyn). Voihan niitä hyviäkin olla, mutta kumma kun itse ole tavannut. Moni on ollut semmonen, että ois voinut syytteen nostaa.

Yhteistyössä