Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Mies sanoi ettei tee vaikutusta.... :x
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:En tiedä kun mulla ei pieruja tule kuin istunnolla....mut röyhyjä senkin edestä....kotona saan röyhiä niin paljon kuin haluan mutta en yleisellä paikallatätä mieltä mies siis...
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Mies sanoi ettei tee vaikutusta.... :x
No tuskin kukaan siihen sillä pyrkiikään?
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:En tiedä kun mulla ei pieruja tule kuin istunnolla....mut röyhyjä senkin edestä....kotona saan röyhiä niin paljon kuin haluan mutta en yleisellä paikallatätä mieltä mies siis...
Tosta oon kyllä samaa mieltä! Yleisellä paikalla röyhtäilevä nainen, no joo...
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:se joka pierua pidättää on jotain muuta salattavaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mun pierut tulee suun kautta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:mun pierut tulee suun kautta![]()
Vihdoin tapaan jonkun kaltaiseni!:hug: :flower:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Ilmavaivat loppuu kun jättää tuokavaliosta pois kaikki ruis, maito, herneet ja marinoidut tuotteet tai lihavalmisteet, joissa on aina mausteita ja "E123" -lisäaineita.
Näin ainakin mulla. Ja enää ei tule ollenkaan pieruja. Oikeesti. Kokeilkaa vaikka pari päivää.
Itse jos suön yhden grillimakkaran tms niin varmat ilmavaivat koko illaksi. Tai joku muu noista yllä olevista ruuista. Siksi jätän ne syömättä. Ja meidän perheen lapsilla on todettu aivan sama juttu... Eli en oo mikään allerginen tapaus tms.
Alkuperäinen kirjoittaja jaana:Ilmavaivat loppuu kun jättää tuokavaliosta pois kaikki ruis, maito, herneet ja marinoidut tuotteet tai lihavalmisteet, joissa on aina mausteita ja "E123" -lisäaineita.
Näin ainakin mulla. Ja enää ei tule ollenkaan pieruja. Oikeesti. Kokeilkaa vaikka pari päivää.
Itse jos suön yhden grillimakkaran tms niin varmat ilmavaivat koko illaksi. Tai joku muu noista yllä olevista ruuista. Siksi jätän ne syömättä. Ja meidän perheen lapsilla on todettu aivan sama juttu... Eli en oo mikään allerginen tapaus tms.