mitäs tekisin? :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoh.

Vieras
Eli tilanne on tämä, minulla on reilu kaksi vuotias lapsi. Olen eronnut lapsen isästä reilu vuosi sitten. Nyt minulla on uusi mies kuvioissa. Lapsen isää ei lapsi juurikaan kiinnosta, näkee kyllä silloin tällöin, mutta isä asetti juomiset + muut menonsa lapsen edelle. Mutta lapsi on käynyt kutsumaan uutta miestäni isäksi ja oikeaa isäänsä kutsuu nimellä. Olen yrittänyt selittää lapselle, kuka on ja kenen isä, mutta kutsuu silti :( mitäs sitä tekisi?

Haittaako sinua se et lapsi kutsuu tätä toista miestä isäkseen tai haittaako sitä miestä? Ja jos ketään ei haittaa niin sitten mä antasin lapsen kutsua miestä isäksi mutta jos se mua tai sitä miestä haittais niin mä hokisin sinnikkäästi lapselle sen miehen oikeeta nimeä. Meillä muksu kutsu isäänsä jossain vaihess nimeltä (kuuli kun kaikki muut kutsu nimeltä ) ja kyllä se pienen hokemisen jälkeen alko taas sanoa isäksi.

ei kai meitä haittaa, mutta ajattelin sitä biologista isää, vois tuntuu pahalle. mutta niin tuntuu lapsestakin kun omaa isää ei juurikaan kiinnosta. huoh mikä tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei kai meitä haittaa, mutta ajattelin sitä biologista isää, vois tuntuu pahalle. mutta niin tuntuu lapsestakin kun omaa isää ei juurikaan kiinnosta. huoh mikä tilanne.

Mä en varmaan osais välittää semmosen isän tunteista joka ei halua välittää siitä miltä lapsesta mahtaa tuntua :/ mutta miten kiinteesti tää mies on sun elämässä et lapsi ei sitten myöhemmin pety kun tämä mies jota on isäksi kutsuttu poistuu teidän elämästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mä en varmaan osais välittää semmosen isän tunteista joka ei halua välittää siitä miltä lapsesta mahtaa tuntua :/ mutta miten kiinteesti tää mies on sun elämässä et lapsi ei sitten myöhemmin pety kun tämä mies jota on isäksi kutsuttu poistuu teidän elämästä.

Pääsit asian ytimeen :) juuri sitä minä pelkään, että lapsi kiintyy ja sitten tuleekin ero, ja mies lähtee. Eli lapsi tuntis ittesä varmaa taas "hylätyksi".

Yhteistyössä