Mulla ei ollut mitään harrastuksia laspena ja se mua nyt harmittaa ja siksi lapseni saavat harrastaa kun kerta haluavat. Luistelevat molemmat neljä kertaa viikossa. Ja tosiaan, itse haluavat, joukkueharrastus on "koukuttavaa", kertakaikkiaan.
Kuskaukset: Lähistöllä asuvan kanssa on kimppakyytiryrteemi, eli hoitavat puolet kuskauksista. Välillä menee lapset suoraan koulusta bussilla. Meidän perheessä on myös kaksi aikuista, eli noin kerran viikossa ajan esim minä.
Sitten on kisamatkat. Ei mennä mukaan. Ne on yleensä noin kerran kuussa vkl, ja kuulemma on sikahauskaa, aina. Lähikisat käymme katsomassa.
Itse olen onnellinen siitä, että lapseni ovat löytäneet liikunnan ilon ja toisaalta siitä, että lapseni purkavat energiansa muualla kuin luokkakaverit, jotka tosiaan räkivät ostarilla.
Minusta on typerä tämä apn asenne, että valivali muiden tekemiset, ja sitten kun ketjussa joku puolustautuu ni jatkuvasti ap jatkaa ja keksii lisää valittamista. Jos ja kun meidän perheessä kaikki on ok ja iloisia, miksi se olisi muilta pois?
Väkisin me ei tätä tehtäis, on se niin p*rkeleen kallistakin, että pitää siitä jotain myös saada!!!!