V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minusta on typerä tämä apn asenne, että valivali muiden tekemiset, ja sitten kun ketjussa joku puolustautuu ni jatkuvasti ap jatkaa ja keksii lisää valittamista. Jos ja kun meidän perheessä kaikki on ok ja iloisia, miksi se olisi muilta pois?
Väkisin me ei tätä tehtäis, on se niin p*rkeleen kallistakin, että pitää siitä jotain myös saada!!!!![]()
Kai mä nyt saan sanoa oman mielipiteeni?! Ja on kiva huomata, että täällä on myös samoin ajattelevia. Jos jotkut haluaa kuskata lapsiaan kymmeniä kertoja harrastuksiin ja se on ok heille, niin mikäs siinä. Olen huomannut, että ei se lasten harrastaminen ole AINA pelkästään lasten halusta kiinni (esim. pojan kaveri joka pelaa lätkää, koska isänsä on pelannut nuorena). Jos lapsi on aina väsynyt, eikä jaksa leikkiä niin silloin on jossain vikaa. pointti oli lähinnä siinä, että kohtuus kaikessa, harrastamisessakin.
Miksi et tehnyt avausta siitä, että lapsia kuskataan harrastuksiin vastoin heidän tahtoaan tai että liian tiheä harrastaminen väsyttää lasta?
Sen sijaan teit aloituksen, jossa haukuit perheet joissa lapsilla useita harrastuksia, vaikka se ei sinun ongelmasi kai olekaan jos perheet ja lapset itse ovat tyytyväisiä harrastusrumbaan.