T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja ?:ja metsolahan tietysti uskoo kaiken mitä jossain höpöhöpöryhmässä sanotaan?
tässä on kyllä ihan lääkäri matkassa, joten on höpö höpöä. Joka kaeta pientä liikuntaa tyyliin tuolijumppaa, venyttelyä. osa ku on oikeastihuonokuntosia,e ivätkä pysty kunnolla edes kävelemään pitkiä mtkoja. tärkein tässä on yhdessä tekeminen ja oleminen
se, että ihminen on lääkäri, ei välttämättä kerro mitään siitä miten paljon hän tietää ravitsemuksesta...
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja Wanhatar:Helposti kun annokset eivät ole isoja.
on minusta aamupala iso jos on 2dl puuroa, 2-3 leipää,hedelmä tai dl marjoja tähän päälle vielä vihannekset. jos jättää leivät syämättä voi puuroa syödä sit surutta 4dl ja margarinia saa laittaa puuroon, mutta pitää sitten huolehtia ettei päivän rasva-annos ylity. rasva vähennetään sit leivistä
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja juu:lääkäreitäkin on monen sorttista, yksi sanoo yhtä ja toinen toista
olkoon sitten jos haluat vängätä, ravitsemisterapeutit sanovat samaa .
eikä siis ole kielletty syömästä mitään ruokaa, mutta annoskot on tärkeitä.
kaikki likkuvat sen mitä jaksvat tai pystyvät, jollekin kun voi ola paljo se että kävelee päivässä kilometrin, jos on sairauksia jotka estävät kävelyn.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä olen onnistunut laihduttamisessa vain silloin, kun olen syönyt 6 kertaa päivässä. Kun syön harvemmin, syön nälkääni ja silloin tulee syötyä enemmän kuin pitäisi. Jos syön 6 kertaa päivässä, mulla ei ole ateriaa aloittaessani lainkaan nälkä, joten syön myös paljon vähemmän.
Mulla kaatuu yleensä laiharit siihen, etten syö, jos ei ole nälkä. Sitten, kun alkaisi olla sopivasti nälkä, en olekaan paikassa, jossa olisi mahdollista syödä. Ja kun viimein saan ruokaa, syön kuin norsu :/Alkuperäinen kirjoittaja normipainpoinen:Mä en syö, ellei ole nälkä. Miksi pitää syödä vain huvin vuoksi? Tosin olen pieniruokainen, en jaksa baareissa koskaan annoksia syödä kokonaan enkä siksi harrasta moista. Aikoinaan otin lastenannoksen ja sekin teki tiukkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:En mä kyllä ole tottunut aamupalan ja lounaan välissä mitään välipalaa syömään, eikä se jatkuva ruuan puputtamienn jossain keittiöllä onistukaan. jos onkiire ei silloin syödä, vaan tehdään töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:En mä kyllä ole tottunut aamupalan ja lounaan välissä mitään välipalaa syömään, eikä se jatkuva ruuan puputtamienn jossain keittiöllä onistukaan. jos onkiire ei silloin syödä, vaan tehdään töitä.
No en ole kyllä mäkään tottunut siinä välissä syömään välipalaa!Kyllä mun mielestä riittää aamupala ja seuraavana lounas.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:En mä kyllä ole tottunut aamupalan ja lounaan välissä mitään välipalaa syömään, eikä se jatkuva ruuan puputtamienn jossain keittiöllä onistukaan. jos onkiire ei silloin syödä, vaan tehdään töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mä syön klo 6 puuron, ja kyllä on jo klo 9 maissa nälkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mihan::ashamed:
tiedän, että pitäis syödä lämmin ateria päivässä, mutta mulla saattaa mennä kuukausia, etten syö lämmintä ruokaa..
elän oikeestaan jogurteilla, rahkalla, leivällä ja karkeilla.. hävettää aina joskus huonot ruokailutavat!
Alkuperäinen kirjoittaja öj:Jos metsola olisi oikeasti kokki, niin ei hän joutuisi maksamaan moisista kursseista itseään kipeäksi, että saisi tietää nuo asiat.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:En mä kyllä ole tottunut aamupalan ja lounaan välissä mitään välipalaa syömään, eikä se jatkuva ruuan puputtamienn jossain keittiöllä onistukaan. jos onkiire ei silloin syödä, vaan tehdään töitä.
Mä syön klo 6 puuron, ja kyllä on jo klo 9 maissa nälkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Alkuperäinen kirjoittaja mihan::ashamed:
tiedän, että pitäis syödä lämmin ateria päivässä, mutta mulla saattaa mennä kuukausia, etten syö lämmintä ruokaa..
elän oikeestaan jogurteilla, rahkalla, leivällä ja karkeilla.. hävettää aina joskus huonot ruokailutavat!
Mikä siitä lämpimästä ruuasta tekee ylivertaisen, verrattuna esim kylmään tonnikalasalaattiruokaan?