Ihanaa, tänään illalla alkaa viikonloppuvapaat ja pääsee siivoomaan koko talon perusteellisesti!

en mitään rakasta yhtä paljon kun siistiä kotia. Ja nyt kun minä oon kotona ja mies lapsen kans kotona, en ehdi siivoo yhtä paljon. Mut onneks mies on suht siisti. Kerran viikossa kuitenkin tehosiivous.
Ja kyllä minä siivoon joka pvä aina jotain, vaikka teenkin 9tuntista päivää ja olen ihan väsy kun pääsen kotiin. Ei se vie aikaa sen kummemmin, asenne nyt vaan kohilleen ja tehokkuudet kaakkoon! Vessakäynnin yhteydessä suihkaiset pari kertaa desinfioivaa kylpyhuoneen pesuainetta lavuaariin ja pyyhkäset sen, järjestelet hammasharjat ym tavarta, jos on ylimääräisiä ajelehtijoita..vessan voi pyyhkästä pesuaineen ja wc-paperin kans nopeesti illan viimesen vessakäynnin jälkeen.
Illalla, kun lapset menny nukkuu, nopeesti kerää rojut pois lattioilta ja niihin tarkoitetuille paikoille. Ei mene montaa minuuttia. Ei meillä ainakaan koskaan olekaan niin hirveästi leluja ympäriinsä, kun aina leikin jälkeen siivotaan jäljet.
Keittiön pöytä pestään rätin & pesuaineen kanssa joka ruokailun jälkeen. Aikaa menee minuutti-kaks.
Ja keittiö (tiskit, ruokavärkit yms) siistitään kans joka ruokahetken jälkeen. Yleensä menen työpäivän jälkeen suoraan vessaan, jossa pesasen nopeesti lavuaarin ja sit keittiöön hakee iltapalaa, jolloin samalla tyhjennän tiskikoneen tms.
Aamulla heti ekana pyykkikone pyörii. On mukavaa olla tehokas ja sotkuisessa kämpässä tulee vaan vihaiseksi
Tänään sitten imuroidaan, järjestellään tavarat paikoilleen, puistellaan petivaatteita, sohvatyynyjä, pöytäliinoja jne..mietitään mitä vielä voisi heittää turhana pois eli --> kirpparisäkkiin. Ei mitään turhaa rojua, inhoan sitä!! Pestään kunnolla keittiö, vessa..siistitään parvekkeet, pestään lattiat, pyyhitään pölyt, pestään pyykkiä, järjestellään vaatekaappia...viikonloppuna tulee ystäviä kylään ja on ihanaa ,kun kämppä on tiptop!