V
vierailija
Vieras
Ollaan miehen kanssa seurusteltu reilu kolme vuotta. Vauvaa on yritetty, keskenmenoja nyt monta. Väsyttää. Alussa mies sanoi ettei halua tietää edellisistä miessuhteista. Sitten yhtäkkiä rupesi tenttaamaan niistä; kenen kanssa olen ollut missäkin (ei kuulemma halua vaikkapa lomalle samoihin paikkoihin) jne... Mun puhelin ei saa olla rauhassa; tutkii kuka on soittanut tai laittanut viestejä. Olen tuhonnut vanhoja valokuvia ettei ne hermostuta. Aika monta ystävää on jäänyt unholaan kun ei jostakin syystä voi pitää yhteyttä (paljon omaa syytä, kun en ole pitänyt yhteyttä ettei tarvi turhaan kysellä). Vielä puhutaan lapsen yrittämisestä vaikka omat hermoni on jo aika riekaleina. Olen minä yrittänyt puhua siitä miten nuo epäilemiset ja vahtimiset ahdistaa kun niihin ei ole mitään syytä. En ole ikinä ollut uskoton, en edes kiinnostunut kenestäkään muusta sen jälkeen kun on tavattu. Silti saa välillä joskus kamalia raivareita juuri noista omista epäilyistään. Miten mä olen päästänyt tilanteen tähän? Rakastan vielä kaikesta huolimatta.