Miten jaksaa kun ei jaksa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niinhelvetinväsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niinhelvetinväsynyt

Vieras
Mulla on todella epätoivoinen olo ja itsari pyörii vakavasti mielessä. Heräsin n.tunti sitten enkä saa enää unen päästä kii. Oon niin loppu tähän stressiin ja kipuihin. :'( Tätä on kestäny liian kauan ja mun jaksaminen on todella koetuksella.

Mä en tiedä miten jaksaa aamuun asti, sillon on mahollista soittaa terveyskeskuksesta aikaa, jotta on ees pieni mahollisuus saada jotain apua kipuihin..

Mulla on todella epätoivoinen olo ja itsari pyörii vakavasti mielessä. Heräsin n.tunti sitten enkä saa enää unen päästä kii. Oon niin loppu tähän stressiin ja kipuihin. :'( Tätä on kestäny liian kauan ja mun jaksaminen on todella koetuksella.

Mä en tiedä miten jaksaa aamuun asti, sillon on mahollista soittaa terveyskeskuksesta aikaa, jotta on ees pieni mahollisuus saada jotain apua kipuihin..

Kerrotko n

Tämä heittelee ihan miten sattuu! emmmän?
Jatkuvat kivut, jotka haittaa joka ikistä asiaa. Kovat kivut olleet lauantaista asti ja oon nukkunu vuorokaudessa ehkä 4-5tuntia. Ennen lauantaita oli 1,5kk tauko kivuista, lähes kivutonta elämää.

8 aikoihin pystyis soittaa tk:seen mutta en todellakaan tiedä onko siitä mitään apua. Jos joskus on ahdistanut, ni tyyliin melkein kaikki lääkärit on sitä mieltä että kivut johtuu ahdistuskesta. Onneks on myös niitä lääkäreitä, jotka osaa ajatella kokonaistilannetta, eikä tee olettamuksia joidenkii aiempien tekstien perusteella. Tk:seen on vaan niin hiton vaikeeta mennä kaikkien vähättelevien lääkärikäyntien jälkeen...

Ortopedin polille tulee jossain vaiheessa aika noihin kipuihin liittyen mut siinä voi kestää aika kauan...

Yhteistyössä