Miten jaksan? Mies ihastunut työkaveriinsa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en voi paljastaa sen tarkemmin sitä täällä, mutta tiedän mikä se juttu on.

Mutta miten saisin miehen ymmärtämään mitä meillä on? Mutta jos on jo sydämmensä sille uudelle antanut ni auttaako se enää?

Onko se toinen muija raskaana?

Mä veikkaan että se toinen nainen odottaa töissä siirtoa muuhun kaupunkiin tms. jolloin mies jäisi sitten jälkeen. AP: vihjaise vähän.

Toivon kovasti, että mies on kertonut rehellisesti noista jutuista. Pettämisenkin kysyin ja sanoi ettei sitä mulle vois tehä..
Mies on sanonut nyt useampana päivänä, että pää on ihan sekaisin, ettei osaa sanoa miksi näin on käynyt.

Kaikki lähti vissii ihan vahingossa töissä... jos toinen purkaa suhdeongelmiaan ja terveys ongelmia mihin tuo odottaminenkin liittyy.. ni kehitty vissii sit liikaa se

En voi kun harmitella miten en voinut huomata aijemmin mitään piirteitä tästä

Toivon kovasti, että mies on kertonut rehellisesti noista jutuista. Pettämisenkin kysyin ja sanoi ettei sitä mulle vois tehä..
Mies on sanonut nyt useampana päivänä, että pää on ihan sekaisin, ettei osaa sanoa miksi näin on käynyt.

Kaikki lähti vissii ihan vahingossa töissä... jos toinen purkaa suhdeongelmiaan ja terveys ongelmia mihin tuo odottaminenkin liittyy.. ni kehitty vissii sit liikaa se

nyt en kyllä luottais miehen sanaan ihan sinisilmäisesti..

Muista että myös miehelläsi on todennäköisesti todella vaikeaa,ei ole varmaan helppoa miettiä noin isoja päätöksiä. Itse ihastuin muutama vuosi sitten toiseen mieheen,se oli minulle todellinen kriisi,ihastumisista ei todellakkaan voi itse päättää.

Miten terveysongelmat vaikuttaa miehesi päätökseen? Jos sairas- ei ota. Jos terve- voisi ottaakin. ????

No sanoi sen vaikuttavan sillei et jos sillä naisella on jotain vakavampaa eivät edes mieti rikkovansa meidän perhettä sen takia..

mutta en tiiä sit. Pahalta tää tuntuu jo nyt..

Kehoitan varautumaan kuitenkin pahimpaan. Mullekin oli ihan uskomatonta, kuinka paljon paskaa mieheni pystyikin puhumaan! Ja kirkkain silmin valehtelemaan päin naamaa. Se tässä onkin ollut vaikeinta hyväksyä. Pettäjän logiikka on sumea, jotenkin ne ajattelee, että vähemmän loukkaa jos ei kerro koko totuutta - vaikka se sitten myöhemmin tulisi ilmi. Ja silloin myöhemmin se vasta loukkaakin, kun toinen tajuaa, että kuinka tyhmänä häntä on muka pidetty.

Ja tuo, että miehellä on vaikeaa - niin varmaan onkin. Mutta petetyn on hyvin vaikea tuntea sympatiaa tällaisessa asiassa. Ehkä pettäjän huomioon ottaminen onnistuu parhaiten siten, että antaa tilanteelle aikaa, eli ei tee hätiköityjä päätöksiä.

Vaikea on uskoa että pelkän ihastumisen takia olis ap:n mies jättämässä perheensä..(?) Onko ap miehellä jotain muuta syytä myös? Koska jos parisuhde muuten on kunnossa mutta toinen ihastuu, niin ei siinä mun mielestä kuitenkaan aleta heti lähtemisestä puhumaan!

Juttelepas miehesi kanssa ap. Monesti voi käydä niin että toisen mielestä suhde on kunnossa, ja taas toisesta siitä puuttuu jatkuvasti jotakin. Ehkä sun mies saa siltä työkaveriltaan ymmärrystä, ystävyyttä tai jotain "sielunkumppanuutta"..

No sanoi sen vaikuttavan sillei et jos sillä naisella on jotain vakavampaa eivät edes mieti rikkovansa meidän perhettä sen takia..

mutta en tiiä sit. Pahalta tää tuntuu jo nyt..

Onpa ukkosikin aika Romeo.. Huh! Eipä tuo taida elämää suurempaa rakkautta olla, jos sitten sairaus on syy jättää tämä toinenkin. Tuntuu vähän että mies vedättää teitä molempia!

Siis täh!

Mies vaihtaa nykyisen perheensä uuteen vaimoon sillä ehdolla, että uusi vaimo on terveydeltään riittävän kelpoisa, mutta pitää entisen vaimon ja perheen siinä tapauksessa, jos uusi ei ole tarpeeksi terve? :o :$

Missä rakkaus? Sitä ei taida olla sen paremmin uutta kuin vanhaakaan kohtaan? Mies alkaa kuulostaa jonkin sortin sosiopaatilta (vaikkei kaltaiseni kyökkipsykologin tulisi missään tilanteessa koskaan kenellekään sosiopaatin leimaa tuputtaakaan).

Mulla kyllä tökkäis, jos joutuisin odotella et valitseeko mies mut vai toisen. Ei sekää ole mukavaa kun tietää, että mies on ihastunut toiseen. Meillä mies ihastui mun siskoon, oli se valtavan kova paikka ja vaikeaa aikaa. Mutta mies ei koskaan kyllä miettinu jättävänsä mua ja epäröiny kumman ottaa.

Mun mielestä miehes pitäis miettiä ENSIN haluaako olla sun kanssa vai ei. Sit jos ei halua niin selvä, ero, ja sit voi alkaa pohtia suhdetta tähän toiseen naiseen.

Toi on ihan sairasta että pohtii kumman kanssa lähtis. Ei se nyt kovin hirveästi susta välitä jos oikeasti joutuu tosissaan miettiin, eikä rakasta naistakaan kun ei kuitenkaan susta ota suorilta eroa. Pohtii vaan kumpi emäntä nyt ois hälle kannattavampi hankinta. Ei halua sua jättää ettei jää ilman kodinkonetta jos se uuden kuvio ei toteudukaan.

Vai että oikein terveydellisen syyn takia ei osaa päättää. Eli jos nainen on sairas niin miehes jää terveen naisen luo?

niii........... ;;(( vissiin ei kannata perhettä hajotta jos toinen on esim sairas vakavammasti...

Just! Onko se toinen nainen tietoinen tästä dilemmasta? Luulisi, ettei hänkään ole kovin innostunut.. Vai onko hän niin "jalo", että haluaa ettei mies tuhlaa häneen aikaansa, jos hän on kuolemansairas?

niii........... ;;(( vissiin ei kannata perhettä hajotta jos toinen on esim sairas vakavammasti...

Voi luoja! Siis ja sä alennut tohon? Se jättäis sut mut kun ei tiedä onko uus hieho sairas, niin kannattaa pysyä sen terveen luona ettei joudu kohta taas ettiin uutta?

Toi on kun se valittis koiraa!

Alkuperäinen kirjoittaja *:
No mä en kyllä noin vain lähtisi kävelemään. Melkein jokainen ajoittain ihastuu toiseen pitkässä parisuhteessa. Yrittäisin ehkä selittää miehelle, että varmaan kyseessä on ohimenevä juttu ja kertoisin, että toivon hänen jäävän perheensä luo.

Näin meillä meni....peesi tähän.

Ap, jos se toinen nainen on niin vakavasti sairas ettei mies haluakaan hänen kelkkaansa lähteä, niin sinäkö avosylin toivotat miehen tervetulleeksi takas ja lupaat ja vakuutat että oot terveempi kotitalouskone kun se seuraavakin ihastus?

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Ap, jos se toinen nainen on niin vakavasti sairas ettei mies haluakaan hänen kelkkaansa lähteä, niin sinäkö avosylin toivotat miehen tervetulleeksi takas ja lupaat ja vakuutat että oot terveempi kotitalouskone kun se seuraavakin ihastus?
Entäs jos ap sairastuukin vakavasti?

Mitä hemmettiä mää sit teen???

Mitä sit sanoa lapsille tai muille?? Mää oon toivonna et mies huomais sen juuri ettei kannata sen enempää siihen ihastua, ja et mää haluan perheen pysyvän kasassa.

Mitä sit sanoa lapsille tai muille?? Mää oon toivonna et mies huomais sen juuri ettei kannata sen enempää siihen ihastua, ja et mää haluan perheen pysyvän kasassa.

sanot sille et jää vai ei ja et päätös on sanottava ihan just! enne mitää diagnooseja tai muita.

No sano ny ensin sille miehelles että päättää NYT lähteekö vai ei, joutaa sen naisen lääkärituloksia sitten odotella muuallakin. Että et halua sitä takas jos se jää ainoastaan siksi että se parempi nainen olikin sairas. Että vaikka se päättäskin jäädä kun nainen on sairas, ei tarkota että sä päätät huolia sen takas.

Sano lapsille että nyt lapset lähdetään lomareissulle mummolaan viikonlopuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:

No sano ny ensin sille miehelles että päättää NYT lähteekö vai ei, joutaa sen naisen lääkärituloksia sitten odotella muuallakin. Että et halua sitä takas jos se jää ainoastaan siksi että se parempi nainen olikin sairas. Että vaikka se päättäskin jäädä kun nainen on sairas, ei tarkota että sä päätät huolia sen takas.

Peesi tähän! Ainoa tapa tuntea olevansa edelleenkin ykkösvaihtoehto!

Se on kyllä ihme juttu, että tuossa kohtaa miehet ajattelee sitä toista ja sen tunteita jne. Itse olin täysin äimänä, kun omassa tilanteessani sanoin miehelleni, että nyt et pidä siihen naiseen enää mitään yhteyttä...niin mies siihen, että en voi noin vaan sitä jättää, ettei siitä tuntuisi niin pahalle..... Oma vaimoko saa tuntea mitä vaan. Onneksi pysyin kylmänä ja ym märsin ihastumisen sekoittaneen pään täysin. Perheemme säilyi ehjänä. Tästä on jo monta vuotta.