Miten kerroit miehellesi raskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "saara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"saara"

Vieras
Tein tänään positiivisen testin ja kohta mies kotiutuu. En oo vielä hänelle kertonut, vaan haluan kertoa kasvotusten. En vaan haluais töksäyttää, et oon raskaana, vaan jotenkin muuten. Ideoita? :)

Panttaanko iltaan, kun on saatu muut nukkumaan, vai kerronko heti?

Ekasta soitin miehelle kouluun ja kerroin.

Tokasta soitin miehelle töihin ja kerroin.

Kolmannesta kerroin siten, että pyysin miehen hetkeksi toiseen huoneeseen ja kerroin.

En mä jaksa mitään kikkailuja :). Jotkut väsää tyyliin kortteja jne, mutta ne ei ole mun juttuni.

Ekasta kerroin kun kotiutui töistä, sitten kun itkultani sain kakistettua suusta että miksi itken :D Tällä tokalla kerralla tein testin ja sanoin miehelle että saa mennä ekana kattomaan tuloksen :) Se sitten niin polleena tuli kertomaan mulle miten kävi <3

[QUOTE="a p";24842690]Pitäisköhän tehä tämä? :D Ei varmaan ees ymmärtäs mitään, ku on aina niin sekaisin, jos kesken unien herää.[/QUOTE]

Mies ei yleensä edes tajunnu kun sen "herätti" töistä tullessa, mut tuolloin kyllä heräs ihan kunnolla :laugh:

Yhdessä tehtiin jouluaaton aamuna testin ja vaimo katsoi etä se on nega. Sit antoi mulle ja sanoin vaimolle että kyllä tämä minusta näytää +. Vaimo oli aidosti sitä mieltä ensin että oli nega. Oli kieltämättä aikamoinen alku joluaatolle :)

Meillä oli juuri vieraita käymässä kun piti testi tehdä. Tein testin wc-reissulla, ja kun palasin emännöimään näytin miehelle salaa peukkua. Mies tiesi kyllä mitä tarkoitin, hymyili ja näytti peukkua takaisin. Juttelemaan aiheesta päästiin vasta monen tunnin kulutuua kun vieraat poistuivat. Esikoinen oli kyseessä.

Ekasta laitoin viestin jossa luki et onneks olkoon, olet voittanut vi**n ja länget, susta tulee isä...Meinas kuulemma ajaa ojaan.. :p

Toisesta vein sille äitienpäivänä kahvit ja pullaa sänkyyn ja sanoin et tee vaan tarjous siitä talosta, me saatetaan pian tarvita sitä kolmatta makkaria.. :)

Ensimmäisellä kerralla soitin miehelle ja sanoin olevani raskaana. Toista kertaa en edes muista, kaipa laitoin joko tekstiviestin tai soitin. Ja molemmilla kerroilla miehen reaktio oli "aha" :D

Ensimmäisellä kerralla tein testin töissä ja kerroin miehelle kun tulin kotiin, toisella kerralla mies oli töissä kun testasin niin pistin sille kuvaviestin testistä..ja sithän se heti soitti takaisin.. :)

[QUOTE="a p";24842690]Pitäisköhän tehä tämä? :D Ei varmaan ees ymmärtäs mitään, ku on aina niin sekaisin, jos kesken unien herää.[/QUOTE]

Mä olen herättänyt miehen kaksi kertaa kertoakseni olevani raskaana :D

Ekalla kerralla hyppäsin sänkyyn ja rääkäisin että tikussa on kaksi viivaa, mies oli saada sydänkohtauksen eikä ymmärtänyt mitään :D

Toisella kerralla kömmin miehen kainaloon ja kerroin että meille tulee toinen lapsi, sillon mies ei ollut ihan yhtä shokissa kuin ekalla kerralla ;)

Molemmat tapahtuneet siinä 2.30 tienoilla. Olen molemmilla kerroilla herännyt keskellä yötä ja tiennyt olevani raskaana ja tehnyt testin. Ekalla kerralla oli seuraava päivä äitienpäivä, toisella kerralla oli ensimmäisen kummilapseni ristiäiset <3

Yhteistyössä