V
voi ei
Vieras
Suhde ollu ku vuoristorataa, erottu ja palattu. Nyt olen varma etten halua tätä enää, en tiedä onko minulla enää tunteitakaan, mutta olen varma että haluan erota, en jaksa enää. Yhdessä oltu 5 vuotta ja yksi lapsi. Kauhean paha olo, tuntuu ihan järjettömän pahalta, ku ajattelen että vien lapsen isältä, hän ei tule näkemään lastaan joka päivä, ei saa toivottaa hyvää yötä, ei kysyä mitä kerhossa tehtiin jne. Itse tulisin hulluksi, en kestäisi eroa lapsesta. Saa puolestani siis nähdä kuin paljon haluaa, en sitä tarkottanu. Ja toki lapsella tulee ikävä isää... 
Miten nyt kerron näistä tuntemuksista miehelleni? Olen tässä jo muutaman kuukauden jo oikeasti yrittäny kertoa mutta ei, en ole uskaltanut
Miten se tehdään hyvin, ja mitä osaan sanoa!? En halua loukata.
Onko kokemuksia?
Ja mies haaveilee vaan että pian lähdetään lomalle ja nytkin hän tulee kohta töistä ja haluaa läheisyyttä jne, ja minä vain menen mukana vaikka tiedän että kohta tämä loppuu...
Miten nyt kerron näistä tuntemuksista miehelleni? Olen tässä jo muutaman kuukauden jo oikeasti yrittäny kertoa mutta ei, en ole uskaltanut
Miten se tehdään hyvin, ja mitä osaan sanoa!? En halua loukata.
Onko kokemuksia?
Ja mies haaveilee vaan että pian lähdetään lomalle ja nytkin hän tulee kohta töistä ja haluaa läheisyyttä jne, ja minä vain menen mukana vaikka tiedän että kohta tämä loppuu...