miten kirjoittaa lyhyesti ja ytimekkäästi:

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sönkkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sönkkö;26263969:
olevansa merkonomi opintojensa loppusuoralla ja hakevansa sen alan töitä ja että on innokas ja tunnollinen työntekijä...

Olen merkonomiopintojeni loppusuoralla oleva xx:stä ja yy:stä kiinnostunut innokas ja tunnollinen työntekijä. Haen töitä, joissa pääsen haastamaan itseni ja tutustumaan xx ja yy -asioihin.
 
Harrastukset ja poikaystävä ei häiritse työntekoani. Tuon kirjoitat piirretyn kassakoneen sisälle jossa vois vielä lukea "tsitsing". Yhteystietoihin oma ja koulun puh.nro.
 
Koita keksiä jokin muu tapa ilmaista kiinnostuksesi kuin "innokas ja tunnollinen työntekijä". Nuo nimittäin ovat jo aika latteita fraaseja, koska eihän kukaan työhakemuksessa sano olevansa päinvastaistakaan. Nuo termit ovat korvanneet aiemman "reipas ja ahkera" sanat.
 

Yhteistyössä