miten kukaan voi olla noin kuuro??!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mun mieheltä häviää kaikki muu kun se katsoo telkkaria ja se on toisinaan oikeesti todella ärsyttävää. nyt muutenkin vähän herkillä koko miehen suhteen ja sit viel toi et se ei kuule mitään |O
pyysin sitä vahtii poikaa (joka istu kakalla ja valitti et sattuu) sen aikaa et saan pyykit laitettuu kuivuun. kuulu vaan joo ja kun olin laittanu pyykit niin miestä ei näkyny missää :o hetken päästä se tuli ulkoo ja kysyin et missä olit? röökillä :headwall: sanoin et lupasit katsoo poikaa,niin ei ollu kuullu.

poika sai sit kakattua ja kauheesti taputin ja kehuin sitä (pojan potta olkkarissa miehen vieressä ) ja siinä sit hirveellä tohinalla mentiin pyyhkiin pylly ja kun jäin siivoon pottaa niin kuulin kun mies sano olkkarissa pojalle et mitä sä siinä hypit,et takas potalle kakkaamaan :headwall: poika sit et minä kakkasin jo,niin mies kehu et hyvä juttu,meepäs äitin tykö niin äiti pyyhkii pyllyn :headwall:

välillä naurattaa ja välillä vois huutaa turhautumistaan :xmas:

Voi ku kuulostaa niin tutulle!!!! Meillä tosin mies istuu tietokoneella, surffailee netissä tai katsoo sen kautta telkkaria... mutta ku jotai pyydät niin "joo, joo" ja ku odotat ja odotat eikä mitään tapahdu :kieh: eihän se mitään kuule... tänään oon viimeks ollu ihan raivona. Oli sitten menny heittämään meidän kuopuksen kerhokuvat paperinkeräykseen (joista siis mummulle lähetetty kuva, mitään muita en ehtinyt laittaa ku odotin muuttoa). Ja mä oon sata (tuhat) kertaa sanonut, että postit pitää käydä läpi ku ne viedään keräykseen. Tyttö oli laittanut ne sinne ja mä en sit ehtiny niitä käydä läpi ennen ku vei ne... tänään oon sit kaivanu lehtiroskista, mutta ei sieltä mitään löydy... :kieh:

mua niin jurppii se et ollaan niin avuliaina et pyydät vaan kun tarviit apua ja kun pyydän,niin ei mitään vaikutusta. vituttaa olla aina vonkaamassa joka jumalan pikkuasiaakin. ensinnäkin olis kauheen mukava tajuta ihan sanomattakin jotain tai jos ei siihen kykene niin kuuntelis sitten edes |O

Yhteistyössä