Miten KUKAAN voi ylipäänsä tulla raskaaksi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, niin mäkin luulen että kaikkia ei oo tarkotettu lisääntymään ja ihan hyvä ettei niitä lapsia kaikille suoda. Mut hyvä että esim. narkkarit ja sun muut alkoholistit saa niitä kersoja. Ne kun on varmasti tarkotettu lisääntymään. Siitä näkee että kaikille on jaettu eri elämän pelikortit ja huonollakin kädellä voi voittaa jos osaa pluffata.

Alkuperäinen kirjoittaja kiehuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toiset vaan on tarkoitettu lisääntymään ja toiset ei.anteeksi vaan.Meillä lähti ekasta yk;sta.

Paskapuhetta. Siis mä en usko tollaseen shittiin... vaikka itse oon helposti raskautunutkin... meinaat sä et ne jotka ei raskaudu, on epäkelpoja äitejä vauvan saadessaan...vai mitä "on tarkoitettu" tarkoittaa?

Varmaan sitä, että hänen geeniensä ei ole hyvä siirtyä seuraavalle sukupolvelle. Hän voi kyllä olla oikein hyvä äiti/hoitaja jollekin toiselle vauvalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa??:
Ihme tyyppi toi Timppa, on täällä tuntikaupalla joka päivä!!!??? Ei taida omata yhtään lasta vaikka niin väittää, EI KUKAAN KOLMEN LAPSEN ISÄ OLE TÄÄLLÄ MONTA TUNTIA PÄIVÄSSÄ; VAAN VIETTÄÄ AIKAA LASTEN JA VAIMON KANSSA. Ja muka koirakin vielä, just joo. HANKI ELÄMÄ!!

hahhahahah XD ei se malta ku naiset on yyvein kimpus XD

tiedän olevani onnekas, todella onnekas. esikoinen tärppäsi kerrasta. krran sen kierron aika harrastettiin seksiä. toinen tärppäsi toisesta kierrosta, eka kierto oli taas vähän vähemmän aktiivista, kuten sit se toinenkin eli ihan muutama kerta harrastettiin seksiä vaan näiden kiertoejn aikaan eikä yritetty ajoittaa edes oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Toiset vaan on tarkoitettu lisääntymään ja toiset ei.anteeksi vaan.Meillä lähti ekasta yk;sta.

Suksi suolle! Odota vaan, kun joudut itsekin odottamaan vähän pidempään. Tai sama asia, kun sairastut syöpään, niin kieltäydyt hoidosta, koska kaikkien ei kuulu elää 80-vuotiaaksi?

Meillä on jo lapsiluku täynnä :) Mielestäni biologista syytä lapsettomuudelle ei voi verrata syöpään joka yleensä on ympäristön aiheuttama ja yleensä tappava ilman hoitoa toisin kuin lapsettomuus.Sitten ihmetellään miksi lapset on ADHD ja ADD ja muuten vaan vajakkeja niin siksi että ne joiden ei pitäisi saada lapsia geeniperimän takia tekee niitä väkisin koeputkissa ja sitten tulos on mitä on.

Lue enemmän, luule vähemmän pätee taas tähänkin. Ja toinen hyvin sattuva sanonta tuli kanssa mieleen, eli jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.

Ihme tyyppi toi Timppa, on täällä tuntikaupalla joka päivä!!!??? Ei taida omata yhtään lasta vaikka niin väittää, EI KUKAAN KOLMEN LAPSEN ISÄ OLE TÄÄLLÄ MONTA TUNTIA PÄIVÄSSÄ; VAAN VIETTÄÄ AIKAA LASTEN JA VAIMON KANSSA. Ja muka koirakin vielä, just joo. HANKI ELÄMÄ!!

Vaíkka en pidä timpan tyylistä, enkä mielipiteistä niin silti pakko sanoa että mitä se sulle kuuluu vaikka hän olis yötkin täällä!!! Anna toisten olla rauhassa eläkä ala jauhamaan paskaa!

Paskapuhetta. Siis mä en usko tollaseen shittiin... vaikka itse oon helposti raskautunutkin... meinaat sä et ne jotka ei raskaudu, on epäkelpoja äitejä vauvan saadessaan...vai mitä "on tarkoitettu" tarkoittaa?

Mä luulen että monet ehkäisyt vaikuttavat lopulta hedelmällisyyteen pitemmänkin aikaa. Ja useinhan näin todetaankin kun lapsettomuus polille hakeudutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Suksi suolle! Odota vaan, kun joudut itsekin odottamaan vähän pidempään. Tai sama asia, kun sairastut syöpään, niin kieltäydyt hoidosta, koska kaikkien ei kuulu elää 80-vuotiaaksi?

en ole edellisen tekstin kirjoittaja mutta näin se asia vain on. Meillä ekat kolme syntyi putkeen kun ei käytetä ehkäisyä. Neljäs odotuttikin neljä vuotta ennenkö ilmoitti itsestään. Tuota syöpä juttua en ymmärrä miten se tähän liittyy. Hoitohinhan voi mennä jos haluaa! Ei sitä kukaan kiellä. Mutta automaattisesti ei silti kaikki tule raskaaksi. Luonto joko antaa lapsia tai sitten ei!

Sanos nyt sitten mullekin. Eli havaitsiko luonto että mä olenkin ihan kelpo äiti ja mies käy isäksi kun eka tuli hoidoilla ja toinen luomuna? Entä sekundaarisesti lapsettomat, nekö sitten on osottautunut huonoiksi vanhemmiksi? :o

Vaíkka en pidä timpan tyylistä, enkä mielipiteistä niin silti pakko sanoa että mitä se sulle kuuluu vaikka hän olis yötkin täällä!!! Anna toisten olla rauhassa eläkä ala jauhamaan paskaa!

Ai Timppa tuli tänne eri nicillä?? Hahah pakko tulla puolustautumaan näköjään, idiootti olet kyllä. Eiks täällä ole pääasiassa naisia?? Taidat olla joku yksinäinen runkku, joka kuvittelee omaavansa perheen. Sääliks käy...

mä oon kyllä usein timpan kans samaa mieltä asioista :D usein, en tietenkään aina :D

siis lähinnä mä kiehun sellaisesta ajatuksesta, et ei sais hoitoihin mennä. Niin monta ihanaa lapsukaista ja onnellista perhettä on saatu kasaan noilla hoidoilla, etten ymmärrä ...

"Ja kun mulle tää on niin helppoa, niin on helppo sanoa, et kaikki ei vaan oo tarkoitettu saamaan. Sanoinko muuten, et mulla nappaa heti ekasta katseesta?"

Oikeesti... Ja jos geeniperimä on tosiaan huono, niin varmaan sit joutuu miettimään adoptiota tai muuta. Mut lapsia saadaan hoidoilla, adoptiolla ja nussimalla perinteisesti oikeaan aikaan...

Huoh, oon niin hermostunut etten osaa tuoda ajatustanikaan julki enää...

Ymmärrän, että ap on suruissaan ja turhautunut, toivottavasti kuitenkin yritätte sinnikkäästi ja saatte homman alulle. Silti on turhaa suutahtaa, jos joku saa heti vauvan alulle. Meitä on moneksi, ja se kyllä täytyy hyväksyä. En kyllä ymmärrä, miksi kukaan haluaa ap:lle kertoa omista helpoista raskautumisista?

Siis syöpään vertasin juuri sen takia, että luonto antaa ja luonto ottaa. Turha selittää, että joillekin ei lapset kuulu, mutta samaan aikaan itse tappelee luontoa vastaan ottamalla esim. syöpähoitoja vastaan. Luontohan yrittää sillä tavoin korjata heikommat pois. Samalla logiikalla siis kuin teidän mielestä heikot ei saa lapsia... Fiksusti huomioitu tuo narkkaripointti, nehän on todellakin luotu vanhemmiksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Elämä on:

en ole edellisen tekstin kirjoittaja mutta näin se asia vain on. Meillä ekat kolme syntyi putkeen kun ei käytetä ehkäisyä. Neljäs odotuttikin neljä vuotta ennenkö ilmoitti itsestään. Tuota syöpä juttua en ymmärrä miten se tähän liittyy. Hoitohinhan voi mennä jos haluaa! Ei sitä kukaan kiellä. Mutta automaattisesti ei silti kaikki tule raskaaksi. Luonto joko antaa lapsia tai sitten ei!

Sanos nyt sitten mullekin. Eli havaitsiko luonto että mä olenkin ihan kelpo äiti ja mies käy isäksi kun eka tuli hoidoilla ja toinen luomuna? Entä sekundaarisesti lapsettomat, nekö sitten on osottautunut huonoiksi vanhemmiksi? :o

Enpä usko että sillä on väliä mitenkään onko hyvä vai huono äiti tai isä.. Jotkut vain saavat lapsia ja jotkut eivät. Se on sitä elämän syvintä olemusta.

Mua ei siis harmita millään lailla se, että toiset raskautuu vaikka neitseellisesti, mutta harmittaa täpöö tää oma kohtalo. Siis täytyy vuodattaa välillä täällä, kun tiedän että tääl on varmasti kohtalotovereita jotka tajuu mua. Mut täyttä paskaa toi, et kaikkia ei tarkotettu lisääntymää.. Oh god.. Siitä kielii täysin se, että sellaset saa lapsia jotka ei niistä osaa huolehtii!!

Siis syöpään vertasin juuri sen takia, että luonto antaa ja luonto ottaa. Turha selittää, että joillekin ei lapset kuulu, mutta samaan aikaan itse tappelee luontoa vastaan ottamalla esim. syöpähoitoja vastaan. Luontohan yrittää sillä tavoin korjata heikommat pois. Samalla logiikalla siis kuin teidän mielestä heikot ei saa lapsia... Fiksusti huomioitu tuo narkkaripointti, nehän on todellakin luotu vanhemmiksi :D

Mun mielestä aika huono vertaus verrata syöpää ja lapettomuutta. Toinen on sairaus ja toinen ei. Toista on pakko hoitaa lääketieteellisesti jotta ei kuole,toista ei.

Ei ihminen voi sitä käsittää miksi jotkut saa lapsia ja jotkut ei. Eikä sitä miksi jotkut sairastuu syöpään ja jotkut ei. Se ei liity mitenkään kenenkään heikkouteen!! Ihme ajatuksia täällä. Se on vain elämää, omasta katsonta kannastani ajatellen, se ei ole meidän käsissä vaan jonkun suuremman.

Mun mielestä aika huono vertaus verrata syöpää ja lapettomuutta. Toinen on sairaus ja toinen ei. Toista on pakko hoitaa lääketieteellisesti jotta ei kuole,toista ei.

Kyllä mutta toisaalta molemmissa puututaan luonnon kiertokulkuun jos niin haluaa ajatella. Ylipäätänsä kaikessa terveydenhuollossa ja sairaudenehkäisemisessä...

Itse asiassa minulla on kaksi koiraa. Ja kissa. Ja kymmenen kanaa. Ja lammas (karitsa). Ja ensi keväänä/kesällä tulee kolmas koira.

Miksi on niin vaikea ymmärtää? Jos uskoo luonnon lakeihin, niin ei silloin pidä turvautua mihinkään mikä luontoa vastustaa esim. hoidot. Itse en ole tätä mieltä, mutta mielestäni sama logiikka pätee lapsettomuushoitoihin kuin kaikkeen muuhunkin lääketieteelliseen hoitoon. Siinä kapinoidaan sitä vastaan, minkä "luonto on tarkoittanut". Niin kuin nämä valopäät asian esittää. Samallalailla pitäisi tyytyä kohtaloonsa kuin sitten tässä lapsettomuusasiassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:

Itse asiassa minulla on kaksi koiraa. Ja kissa. Ja kymmenen kanaa. Ja lammas (karitsa). Ja ensi keväänä/kesällä tulee kolmas koira.

Mutta eikö olekin mukava että täällä on joku joka tykkää huolehtia sinusta että oletko liikaa paikalla :D

Kyllä mutta toisaalta molemmissa puututaan luonnon kiertokulkuun jos niin haluaa ajatella. Ylipäätänsä kaikessa terveydenhuollossa ja sairaudenehkäisemisessä...

On eri asia pitää elossa syntynyttä ihmistä kun yrittää luoda ihmistä joka ei ole vielä edes syntynyt tai hänen ei pitäisi edes syntyä. Itse en ymmärrä että miksi esim. vanhuksia pidetään vuosi tolkulla elossa miljoonilla lääkkeillä. Hyväksyn esim kolarissa vammautuneiden lapsettomuushoidot koska lapsettomuus on sen onnettomuuden syytä mutta en jos lapsettomuudella ei ole muuta kuin biologinen syy,silloin ihmisen ei vaan ole tarkoitus lisääntyä.

Hei,
Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset, että lapsettomuus on sairaus. Siinä missä muutkin sairaudet. Siksi me ihmiset ollaan kehitetty lääketiedettä, että sairauksia saa/pitää hoitaa. Ei se luonto päätä ketkä on sopivia vanhemmiksi. Lapsettomuudessa on niin paljon vielä tutkimatonta ja tietämätöntä, että älkää te keskenkasvuset tulko ilkkumaan toisen epätoivoiselle aloitukselle..!

Jaksamista sinulle ap. Toivon, että lopulta saatte sen nyytin kainaloon ja teistä jos kenestä tulee hyviä vanhempia, kun ette ole saaneet lasta liian helposti!

Yhteistyössä