V
vierailija
Vieras
Mitä tekisitte ja miten ottaisitte asian puheeksi? Minulla on uusi suhde - olemme kyllä tunteneet pitempään, mutta fyysiseksi juttu eteni vasta hiljattain - ja jotenkin tuntuu, että seksuaalisesti emme ehkä ole ihan samoilla aaltopituuksilla. Tunteita kyllä on, mutta itse kaipaisin suudelmiin enemmän intohimoa, ja lisäksi seksiin kaipaisin enemmän jotain muuta. Nyt seksi on sellaista hellää rakastelua, mutta varsinainen KIIHKO puuttuu. Tykkäisin kyllä myös vähän kinkymmästä, mutta sekään ei ole välttämätöntä, kunhan vaan olisi kiihkoa ja intohimoa. Kyllä joskus sellainen hellä rakastelu, silittely ja suukottelukin on ihanaa, mutta jos seksi on aina pelkästään sitä, se tuntuu vähän tylsältä.
Kumppani on aika herkkä tällaisissa(kin) asioissa, joten en oikein tiedä, miten asia kannattaisi ottaa puheeksi. Suudelmissa olen yrittänyt itse viedä juttua kiihkeämpään suuntaan, mutta se pysyy aina siinä suukottelussa, ei siis tule sellaista kiihkeää suutelemista. Nyt olen ruvennut miettimään, ollaanko vaan seksuaalisesti epäsopivat. Toinen on selvästi romanttinen ja painottaa tunnepuolta - tämä on minullekin tärkeää, mutta minusta seksissä saisi olla jotain vähän "tuhmaakin", myös leikkisyyttä. Toisaalta olen miettinyt, voiko kyse olla alkukankeudesta, eli saattaako juttu muuttua, jos kumppani ajan myötä vapautuu enemmän.
Kumppani on aika herkkä tällaisissa(kin) asioissa, joten en oikein tiedä, miten asia kannattaisi ottaa puheeksi. Suudelmissa olen yrittänyt itse viedä juttua kiihkeämpään suuntaan, mutta se pysyy aina siinä suukottelussa, ei siis tule sellaista kiihkeää suutelemista. Nyt olen ruvennut miettimään, ollaanko vaan seksuaalisesti epäsopivat. Toinen on selvästi romanttinen ja painottaa tunnepuolta - tämä on minullekin tärkeää, mutta minusta seksissä saisi olla jotain vähän "tuhmaakin", myös leikkisyyttä. Toisaalta olen miettinyt, voiko kyse olla alkukankeudesta, eli saattaako juttu muuttua, jos kumppani ajan myötä vapautuu enemmän.