Miten lopettaa(seksi)suhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neuvoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neuvoton"

Vieras
Tilanne siis se, että minulla on hyvin vahvoja tunteita tätä miestä kohtaan ja se onkin syy, miksi haluan suhteen lopettaa. Mutta miten? Kasvotusten en pysty sitä itkemättä tekemään. Mutta miten muotoilla viesti, niin että en ole ylitunteellinen, tyly, typerä tms. Nään kuitenkin jatkossakin tätä miestä lähes päivittän, joten jotenkin tämä homma pitäisi nyt hoitaa.

No kyllä mä ottaisin sen riskin että itku tulee ja sanoisin jonkun taapaamisen yhteydessä ihan suoraan, että "sori, mutta en pysty tähän enää kun olen huomannut että mukaan on alkanut itseni puolelta tulla tunteita joita ei seksisuhteeseen kuulu!"

et nyt helvetti millään viestillä. jos näette kerta päivittäin.. itkun riskilläkin sanot päin naamaa asiat niin kuin ne on.

No kun minä pelkään, että en sitten pystykään sanomaan mitään. Että sorrun se katseen ja kosketuksen takia. Ei meillä läheskään joka kerta edes seksiä ole. Kädestä pitämistä, silitystä, pusuja, suutelemista.. ja ne on paljon pahempia kuin se itse seksi.

Helpompi olisi vaan laittaa viestiä tyyliin älä katso, älä koske, anna mun olla. Ja sitten vaan vältellä parhaansa mukaan.

Ootsä ihan varma, että sillä miehellä ei ole vastatunteita sua kohtaan? Olisko olemassa semmoinen mahdollisuus, että jos sanot rehellisesti mistä kiikastaa niin se ehdottaisi vastaan sitten ihan oikeaa suhdetta?

Ei toi asian kiertely ja välttelykään kyllä oikea tie ole, jos teidän on jatkossakin oltava tekemisissä keskenänne!

Ootsä ihan varma, että sillä miehellä ei ole vastatunteita sua kohtaan? Olisko olemassa semmoinen mahdollisuus, että jos sanot rehellisesti mistä kiikastaa niin se ehdottaisi vastaan sitten ihan oikeaa suhdetta?

Ei toi asian kiertely ja välttelykään kyllä oikea tie ole, jos teidän on jatkossakin oltava tekemisissä keskenänne!

En tiedä miehen tunteista. Välillä tuntuu, että kukaan ei pysty katsomaan ja koskemaan toista niin hellästi ilman tunteita. Mutta toisaalta taas miehet on taitavia silloin kun ne haluaa seksiä.

Ehkä se on vaan pakko olla päättäväinen ja rohkea ja sanoa miehelle, että en pysty enää jatkamaan, kun on liikaa tunteita.

En tiedä miehen tunteista. Välillä tuntuu, että kukaan ei pysty katsomaan ja koskemaan toista niin hellästi ilman tunteita. Mutta toisaalta taas miehet on taitavia silloin kun ne haluaa seksiä.

Mutta itse sanoit, että teillä ei ole joka kerta edes seksiä? Eli kyllä satavarmaa on, että mies välittää susta muutenkin kuin panona. Eri asia sitten on, onko niitä tunteita tarpeeksi ihan oikeaan suhteeseen ja onko teillä ylipäätään kummallakin semmoinen elämäntilanne ja fiilis että suhdetta haluaisi ja natsaako kaikki muu toisessa kuin kemia ja seksi.

Mutta kyllä mä kannatan rehellisyyttä!

Mutta onko toisaalta reilua paiskata tunteina miehelle päin naamaa? Silloinhan hänen pitää valmistautumatta niihin reagoida ja tiedän, että hän ei halua minua satuttaa.

Yritän tässä vaan keksiä tekosyitä päästää itseni helpomalla ja laittaa asian viestillä.... :)

Mutta onko toisaalta reilua paiskata tunteina miehelle päin naamaa? Silloinhan hänen pitää valmistautumatta niihin reagoida ja tiedän, että hän ei halua minua satuttaa.

Yritän tässä vaan keksiä tekosyitä päästää itseni helpomalla ja laittaa asian viestillä.... :)

No voithan sä vietilläkin laittaa ton mitä aattelit sanoa päin naamaa. kerkee mies ajatella asiaa.

Minä toivoisin, että voisi olla enemmän. Mutta en uskalla ottaa selvää. Se sattuu liikaa, jos olenkin miehelle vain ihminen, jolta saa helppoa vastikkeetonta seksiä.
sellainen sinusta tulee automaattisesti jos itse lopetat suhteen. Jos ei ikinä ota riskejä ei ikinä voi mitään voittaakaan. Sinuna minä ennemmin ottaisin selvää siitä kuinka tosissaan mies on kuin että lopettaisin koko suhteen ja samalla sössisin kenties mahdollisuudet vaikka mihin. Hiukan ryhtiä nainen.

• Tykkää
Reactions: Millenia ja Sanna80
Hei Nainen, ole nyt vahva!! eikun vaan rehellisesti otat selvää, sä voit menettää vaikka elämäsi rakkauden jos lopetat ton homman ottamatta selvää sen tunteista!!

Minä toivoisin, että voisi olla enemmän. Mutta en uskalla ottaa selvää. Se sattuu liikaa, jos olenkin miehelle vain ihminen, jolta saa helppoa vastikkeetonta seksiä.

Riski kannattaa joskus ottaa, muuten ei voi tietää jos teillä voisi olla muutakin kuin
vaan seksisuhde. =)

Mie oon riskin ottanu ja kannatti, tosin oltiin miehen kanssa myös ystäviä.