Miten mä kerron nettideitille, että oon ihan hirveä läski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikisinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ikisinkku

Vieras
Se on ottanut muhun yhteyttä fb:n kautta, jossa on vaan mun kasvokuvia. Niistä ei todellakaan pysty päättelemään sitä, että mä oon oikeasti lihava. Kasvokuvista vois kuvitella että oon tosi timmi ja hoikka. Mitä en siis ole. Olen kokoa xl-xxl.
:(

Nyt se ehdottelee jo treffejä, mutta pakkohan mun on kertoa sille mikä sitä odottaa, ettei se luule mun huijanneen sitä. Miten ihmeessä mä saan fiksusti ja asiallisesti sille tehtyä selväksi sen, että mä oon sairaalloisen lihava? :(

Eräs tuttavani on myös vain ns. edullisia kuvia ja bmi on päälle 40. Olen sanonut hänelle, että laita kokovartalokuva, mutta ei.

Kerta toisensa jälkeen molemmat osapuolet pettyvät. Kun olisi totuudenmukainen kuva, niin treffejä ei ehkä niin usein olisi, mutta säästyttäisiin myös ajanhaaskaukselta.

Sitten kun treffeille pääsisi, tietäisi ainakin, ettei toisella ole väärää käsitystä muodoista ja kiloista. Jotkut tykkäävät isoista tytöistä.

Kai mun vaan pitäis ottaa joku ihan kamala kuva itsestäni ja lähettää se. Mä oon nimittäin useammallekin sanonut että en ole missinmitoissa vaan ylipainoinen ja silti ne sanoo että joojoo, ei se haittaa. Ja onpa sitten kuitenkin haitannut livetapaamisen jälkeen. Kai ne kuvittelee, että mä oon joku kahdesta kilosta nillittäjä ja sen takia "niin hirveen lihava". Typerät miehet.

Mene treffeille ja anna sen huomata asia ihan itse.

Ehkä se haittaa. Siinä tapauksessa et menetä mitään.

Ehkä se ei haittaa. Siinä tapauksessa voit saada paljon.

Sairaalloisen lihava ihminen on kyllä tosi harvoin kasvoistaankaan sen näköinen, että timmiksi erehtyisi luulemaan.

Kai mulla on sitten niin epäsuhta pää verrattuna vartaloon, kun tosi monet miehet on fb:n deittisovelluksissa kommentoineet että oon tosi "timmi" yms. Tietäisivätpä vaan. :(

En tiedä. Alkaapa ahdistaa taas koko juttu niin paljon, että taidan tehdä tyylikkäät oharit.

Jos sinulla on ollut deitti-ilmoitus niin siinä olisin jo kertonut että jos ihmistä tää ei haittaa niin se on sitte tiedossa alusta alkaen, eipä tarvi moisella päätä vaivata kesken kaiken. Tai jos itse olisin vastannut ilmoon niin heti kertonut, koska eiks niihin vastata siinä toivossa että löytää kumppanin.

[QUOTE="Mää vaan";26211841]Jos sinulla on ollut deitti-ilmoitus niin siinä olisin jo kertonut että jos ihmistä tää ei haittaa niin se on sitte tiedossa alusta alkaen, eipä tarvi moisella päätä vaivata kesken kaiken. Tai jos itse olisin vastannut ilmoon niin heti kertonut, koska eiks niihin vastata siinä toivossa että löytää kumppanin.[/QUOTE]

Silloin kun mulla on ollut deitti-ilmoitus, niin oon siinä ihan suoraan ilmoittanut olevani ylipainoinen. Ihan turhaan. Muhun on ottaneet yhteyttä miehet, jotka etsivät normaalipainoista tai hoikkaa, pientä naista. Se taas todistaa vain sen, ettei ne lue mitään vaaan kattovat vaan kuvat.

Kaikki ei ymmärrä sitä että jos deitti ilmoitukseen laittaa ylipainoinen että se voisi tarkoittaa enempi kuin paria kiloa. Mikset laita ilmoitukseen tyyliin "miss xl" sen voi ilmaista hienotunteisesti myös ilman että käyttää sanaa lihava tai läski.

Kannat kehosi ylpeänä etkä pyytele anteeksi itseäsi. Jos toista haittaa sun kilot, niin sitten haittaa. Jos ei, niin sitten se on hyvä. Tärkeintä on, että olet oma itsesi ja sen pitäisi riittää muille. If not, it's their loss.

Vastaisen varalle, lähetä ihmeessä kysyjälle kokovartalokuva kasvokuvan lisäksi. Ja mikä jottet ota ja kysy, mitä tämä mahdollinen deitti on mieltä xxl-koon naisista, sitten kerrot kysymyksesi perään, että itse olet vartaloltasi xxl ja arvelet, ettei kasvokuva kerro koko totuutta.

Mitkä sun mitat ovat? Mulla on 20kg ylipainoa ja sinkkuaikana jonkun verran deittailin. Hyvin meni deitit ja monen kanssa vielä jatkettiin tapaamisia ja sain kehuja ulkonäöstäni. Mun kohdalla ei kilot siis haitannut, kun osaan mm. pukeutua hyvin.

Älä kerrokkaan. Kuulostaa vastenmieliseltä marmatukselta sellanen "yhyyy oon läski ja et varmaan tykkää musta nyt". Jos haluat kertoa, niin sanot napakasti "olen sitten kokoa xxl. Ajattelin vaan etukäteen kertoa, kun en tiedä millaisia ajatuksia olen sinussa herättänyt :)".
Muista olle ylpeä ja itsevarma. Jos kilot eivät haittaisikaan miestä, niin varmaan alemuudentunto voi haitata.
Paras vaihtoehto olisi, jos lisäisit ilman mitään sanomatta faceen itsestäsi muutaman kokovartalokuvan.

En jaksanut kaikkia vastauksia lukea, joten en tiedä kuinka monesti tämä on jo sanottu.
Mutta siis. Sillä ei ole väliä sanotko hänelle etukäteen vai et. Kerro etukäteen tai mene vain suoraan treffeille. ÄLÄ vaan missään tapauksessa jätä ottamatta tilaisuudesta kiinni!! Voit saada paljonkin. Tiedän kyllä tunteen, enne treffejä pelottaa saatanasti, hävettää, pelkää että tuottaa pettymyksen, mutta kuule mitään ei ole menetettävää! Ole vain oma itsesi, oli niitä kiloja tai ei. Jos miehelle ei kelpaa niin leuka pystyssä eteenpäin kohti uusia seikkailuja! Olet ainakin miehen yläpuolella!

Yhteistyössä