A
ap
Vieras
ja vouti vielä sanoi että mies lyhentää lainoja se on hyvä
Ja minun kohalla palataan asiaan kun saan töitä sitten joskus ja toivotteli jatkoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:kyl lähtee veronpalautukset!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yritä saada töitä, jotta saat lainan lyhennyksen alkuun. Laina kasvaa koko ajan korkoa, joten se karkaa käsistä, jos annat mennä liian pitkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yritä saada töitä, jotta saat lainan lyhennyksen alkuun. Laina kasvaa koko ajan korkoa, joten se karkaa käsistä, jos annat mennä liian pitkään.
Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Muusta en tiedä. Mutta kyllä veronpalautukset menee voutille. Jos sellaisia tulee.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mä sanoin ulosottomiehelle, että voin lyhentää velkaani vaikka 50e, kuussa niin sanoi ettei kannata. kun siitä viidestäkympistä ei menis kuin kolmasosa velan maksuun ja korko kasvaa vaan,. Eli siten joko maksaa kerralla enemmän tai ei lainkaan. korot on niin älyttömät ulosotossa. korko voi olla ismpi kuin ite velka
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:mä sanoin ulosottomiehelle, että voin lyhentää velkaani vaikka 50e, kuussa niin sanoi ettei kannata. kun siitä viidestäkympistä ei menis kuin kolmasosa velan maksuun ja korko kasvaa vaan,. Eli siten joko maksaa kerralla enemmän tai ei lainkaan. korot on niin älyttömät ulosotossa. korko voi olla ismpi kuin ite velka
Eli korko ei kasva ollenkaan, kun lainaa (eiku velkaa) ei lyhennä? Että kannattaa antaa olla vain? Vai mikä tässä ny on idea? Ja paljo ko. summa oli/on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä ainakin eilisessä kukkaron herraksi-ohjelmassa se jolppi oli todettu varattomaksi, mut se velkaneuvoja just selitti sitä, että se velka koko ajan ns. kiertää ja korko kasvaa! Areenasta löytyy varmaan kyseinen ohjelma.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Muusta en tiedä. Mutta kyllä veronpalautukset menee voutille. Jos sellaisia tulee.
Tässäkin ketjussa moni on kertonut että varattomalla ei mene.Mikä sitten on totta??!!??
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:tuo tarkoittaa sitä että velat lähtee kiertoon eli velka on ensin tullut perinnästä ulosottoon, sitten kun varattomuus päätön on tehty niin velat lähtee takas perintätoimistolle joka pyörittää sitä sielä aikansa ja siirtää sen taas ulosottoon. Tämä aiheuttaa sen että velkasumma nousee kokoajan reilusti ja velka ei vanhene ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja hei:kyl lähtee veronpalautukset!!!!!!!
varattomalta ei mee. Mä oon saanut pitää palautukseni jo kolmisen vuotta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja hei:kyl lähtee veronpalautukset!!!!!!!
Kyllä vaan menee. Jos ei mee niin vouti on hoitanut huonosti hommansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:tuo tarkoittaa sitä että velat lähtee kiertoon eli velka on ensin tullut perinnästä ulosottoon, sitten kun varattomuus päätön on tehty niin velat lähtee takas perintätoimistolle joka pyörittää sitä sielä aikansa ja siirtää sen taas ulosottoon. Tämä aiheuttaa sen että velkasumma nousee kokoajan reilusti ja velka ei vanhene ikinä.
Velka ei vanhene koskaan, mutta ulosotto päättyy 15 vuoden kuluttua siitä, kun velka on tullut perintään. Vouti aina välillä yrittää periä sitä ja kyselee tuloja ja omaisuutta. Varattomaksi toteaminen näkyy joka kerta luottotiedoissa, joten se kierre alkaa. Jos omaisuutta alkaa kertyä, niin jossain vaiheessa se voidaan ulosmitata ja jos jotain myydään, niin siitä ottavat kiireesti omansa päältä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ala-asteella olin kaverin luona ja söin siellä semmoista kaupan hampurilaista ja oksensin. Vieläkään en pysty tuollaista syömään oksentamatta. hajukin saa yökkäämään.
Hmm.. ok =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yritä saada töitä, jotta saat lainan lyhennyksen alkuun. Laina kasvaa koko ajan korkoa, joten se karkaa käsistä, jos annat mennä liian pitkään.
varattomuusilmoitus kun on tehty se velka ei myöskään kasva korkoa, itse asiassa sieltä tulee vaan kerran lappu velan määräatä ja voimassaoloaika, jonka jälkeen ei tuu mitään. itte saa toki maksaa, mutta aian kun alkaa vähänkin maksamaan siiheen velkaan tulee lisää korkoa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja hei:kyl lähtee veronpalautukset!!!!!!!
Kyllä vaan menee. Jos ei mee niin vouti on hoitanut huonosti hommansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yritä saada töitä, jotta saat lainan lyhennyksen alkuun. Laina kasvaa koko ajan korkoa, joten se karkaa käsistä, jos annat mennä liian pitkään.
varattomuusilmoitus kun on tehty se velka ei myöskään kasva korkoa, itse asiassa sieltä tulee vaan kerran lappu velan määräatä ja voimassaoloaika, jonka jälkeen ei tuu mitään. itte saa toki maksaa, mutta aian kun alkaa vähänkin maksamaan siiheen velkaan tulee lisää korkoa
Olet naurettava. Tuolla tavallahan voi hankkia velkaa mitenpaljon tahansa, eikä koskaan joudu sitä hoitamaan. Jos perintätoimisto tai verottaja tai kuka tahansa uudistaa ulosoton on tulee siihen aina viivästyskorko koko ajalta ja perintäkulut lisää, eli se kasvaa koko ajan. Ei se, että velkojalle lähetetään ilmoitus varattomuudesta pysäytä mitään. Velka kasvaa korkoa ja velkoja voi milloin tahansa lähettäää sen uudestaan ulosottoon kasvaneella korolla ja kuluilla. Kun joku velka menee ulosottoon on siinä aina käräjäoikeuden maksamismääräys tai se on lain mukaan ulosottokelpoinen ilman oikeuden päätöstä kuten verot ym. viralliset maksut. Se summa alkaa kasvaa korkoa ja perintäkuluja.
Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:Alkuperäinen kirjoittaja moona81:Muusta en tiedä. Mutta kyllä veronpalautukset menee voutille. Jos sellaisia tulee.
ei mene, minut on julistettu varattomaksi ulosottomiehen toimesta ja verionpalautukset oon saanut pitää.