miten menee ulosotossa tuo varattomuuteen todettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse kävin juuri yksi päivä ulosottomiehen juttusilla...velkaa noin 35000 euroa ja säännölliset tulot kun on vakkarityö...aikamme rupalteltuamme totesi varattomaksi ja toivotti hyvää jatkoa.... :)

Siis jos on todettu varattomaksi ja on myöhemmin työssä ja siitä ulosmitataan ,niin voiko velka kuin velka vanhentua 15 vuodessa.Eikä velkaa voi lainhuudattaa enää sen jälkeen.

Kylläpä nousee verenpaine kun lukee näitä juttuja. Itse oon velkoja ulosottoasiassa, yritän saada rahojani käräjillä maksamaan tuomitulta polkupyöräni vieneeltä varkaalta. Ulosotossa jamppa on todettu varattomaksi, joten ei voi tehdä mitään, mutta joka viikonloppu vaan näen tyypin korttelipubissa kaljalla ja kaupungilla rellestämässä milloin missäkin. Ei viitsi hakea opiskelupaikkaa (tyyppi on parikymppinen lukion käynyt, eli käytännössä kouluttamaton) eikä sen kummemmin tehdä töitäkään kun sossusta saa rahaa. Ja tyyppi jatkaa vaan rauhassa toisten omaisuuden näpistelyä, koska mistään ei joudu ikinä vastuuseen. Teot on sen verran pieniä, että menee kännitörttöilyn piikkiin ja slviää sakoilla, joita ei tarvitse maksaa kun ei voi maksaa, kun on todettu varattomaksi.

Tällasia palstoja kun lueskelee, tulee sellanen olo että vittuako tässä itsekään yritän töitä tehdä. Voisi ottaa vaan niin suuren pankkilainan kuin mitä pankista vaan ikinä ssaa, ryhtyä elämään leveästi ja jättää velat maksamatta. Sitten vois olla tyytyväinen kun on niin kiva ulosottomieskin sattunut kohdalle, kun sanoi ettei sun tartte maksaa. Osta halpa auto ja käy sossusta hakemassa lisää rahaa, ystävällinen ulosottomies saattaa jopa täyttää lomakkeetkin valmiiksi?

Hei. Miten kannattaisi toimia. Minulle ollaan velkaa. Velallinen tuskin koskaan menee töihin koska tietää että rahat lähtisi ulosottoon. Velallinen myöskin todettu varattomaksi. Käyvät todennäköisesti vain kelan tms vaatimat pakolliset työkokeilut. On kyllä rahaa ostaa koiran pentu ja ravata taksilla baareihin kahden tyttären kanssa joka ikinen viikonloppu. Ulosotosta neuvotaan vaan tekemään uusi hakemus ajoittain. Eikö uuden hakemuksen tekeminen myös maksa minulle joka kerta? Miten saisin rahani takaisin? Onko mitään keinoja? Olisin erittäin kiitollinen neuvoista.
Ystävällisesti apua pyytää epätoivoinen, huijattu ja hyväksikäytetty rahallisesti

Maksaako uudelleenvireillepano,kun velallinen todettiin varattomaksi.Maksoin jo 96e jotain kuluja.Kannattaako yleensä laittaa vireille uudestaan jos tosiaan aina joudun maksamaan sen 96e.

Kylläpä nousee verenpaine kun lukee näitä juttuja. Itse oon velkoja ulosottoasiassa, yritän saada rahojani käräjillä maksamaan tuomitulta polkupyöräni vieneeltä varkaalta. Ulosotossa jamppa on todettu varattomaksi, joten ei voi tehdä mitään, mutta joka viikonloppu vaan näen tyypin korttelipubissa kaljalla ja kaupungilla rellestämässä milloin missäkin. Ei viitsi hakea opiskelupaikkaa (tyyppi on parikymppinen lukion käynyt, eli käytännössä kouluttamaton) eikä sen kummemmin tehdä töitäkään kun sossusta saa rahaa. Ja tyyppi jatkaa vaan rauhassa toisten omaisuuden näpistelyä, koska mistään ei joudu ikinä vastuuseen. Teot on sen verran pieniä, että menee kännitörttöilyn piikkiin ja slviää sakoilla, joita ei tarvitse maksaa kun ei voi maksaa, kun on todettu varattomaksi.

Tällasia palstoja kun lueskelee, tulee sellanen olo että vittuako tässä itsekään yritän töitä tehdä. Voisi ottaa vaan niin suuren pankkilainan kuin mitä pankista vaan ikinä ssaa, ryhtyä elämään leveästi ja jättää velat maksamatta. Sitten vois olla tyytyväinen kun on niin kiva ulosottomieskin sattunut kohdalle, kun sanoi ettei sun tartte maksaa. Osta halpa auto ja käy sossusta hakemassa lisää rahaa, ystävällinen ulosottomies saattaa jopa täyttää lomakkeetkin valmiiksi?

Moi, oletko saanut rahojasi? Minä jouduin viemään myös asian ulosottoon. Alivuokralainen jätti vuokria maksamatta ja pitäytyy työttömänä, jotta ei tarvitse maksaa. Kyllä vituttaa tommoset kusipäät, jotka tekee velkaa, eikä aikomustakaan maksaa! Ja itse olen huolellinen raha-asioissani. Vastaa, jos näät tän. Hyvää Kesää!

yritin turun voutiinyhteyttä 28 kertaa -tuloksetta. laittoi kuitenkin autovarkaan velat passiiviperintään. olisin kertonut voudille venkulan työpaikan ja olisi voinut ulosmitata saamiseni. ilmeisesti voudilla kiireempää olla esillä harrastustensa kanssa kuin tehdä työt. itse avioeron ja pankkikriisin jälkeen olin voutien asiakas ja ilmoitin aina työpaikkaa vaihtaessani heille. oli hyviä ja pas..ia viranhaltioita. korot ja kulut järjettömiä !!!! peritätoimistot kuin mafia!!!!! osa velkojistani suostui oma-aloitteelliseen järjestelyyn, sain luottoa yksityishenkilöltä maksaa velat pois nopeasti ilman kuluja ja korkoja. harmittaa nähdessäni autovarkaan ajelevan kalliilla autolla ja taksilla viikonloppuina humalassa. eli velallisia ja vouteja on . . . mielestäni parempi lopputulos saavutettaisiin sovitellen ja pysäyttäen koron/käsittelykulujen kertyminen.

itse ulosotossa ja haluan maksaa velat pois mutta eikö voisi koron kertymisen lopettaa silloin kun velkaa suoritetaan tai ainakin korko 2,5 % vuodessa niin velkoja saisi rahansa nopeammin ja velallinen tulisi toimeen ilman tukia jotka poissa yhteisistä rahoista.Täytyy olla myöskin armo jos ollut pitkäaikaistyötön ja kun eläke alkaa niin viedään kolmannes tuloista. Varsinkin kun nyt menee verokin eläkkeestä.Sopiva summa kohdallani 180 euroa kuukaudessa.

Yhteistyössä