Z
"zeba"
Vieras
itse kävin juuri yksi päivä ulosottomiehen juttusilla...velkaa noin 35000 euroa ja säännölliset tulot kun on vakkarityö...aikamme rupalteltuamme totesi varattomaksi ja toivotti hyvää jatkoa.... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski;19383032Muutoinhan kannattaisi nostaa veroprossa vaikka 90 %:pitkä vee, kohtuullista olis jos alle 5ke palautuksista vietäs se 33%
Kylläpä nousee verenpaine kun lukee näitä juttuja. Itse oon velkoja ulosottoasiassa, yritän saada rahojani käräjillä maksamaan tuomitulta polkupyöräni vieneeltä varkaalta. Ulosotossa jamppa on todettu varattomaksi, joten ei voi tehdä mitään, mutta joka viikonloppu vaan näen tyypin korttelipubissa kaljalla ja kaupungilla rellestämässä milloin missäkin. Ei viitsi hakea opiskelupaikkaa (tyyppi on parikymppinen lukion käynyt, eli käytännössä kouluttamaton) eikä sen kummemmin tehdä töitäkään kun sossusta saa rahaa. Ja tyyppi jatkaa vaan rauhassa toisten omaisuuden näpistelyä, koska mistään ei joudu ikinä vastuuseen. Teot on sen verran pieniä, että menee kännitörttöilyn piikkiin ja slviää sakoilla, joita ei tarvitse maksaa kun ei voi maksaa, kun on todettu varattomaksi.
Tällasia palstoja kun lueskelee, tulee sellanen olo että vittuako tässä itsekään yritän töitä tehdä. Voisi ottaa vaan niin suuren pankkilainan kuin mitä pankista vaan ikinä ssaa, ryhtyä elämään leveästi ja jättää velat maksamatta. Sitten vois olla tyytyväinen kun on niin kiva ulosottomieskin sattunut kohdalle, kun sanoi ettei sun tartte maksaa. Osta halpa auto ja käy sossusta hakemassa lisää rahaa, ystävällinen ulosottomies saattaa jopa täyttää lomakkeetkin valmiiksi?