V
"vieras"
Vieras
odotan esikoistani ja raskauspahoinvointi jyllää täälläkin jonkin vertaa. Rintani ovat niin tolkuttoman kipeät, että kun takki on päällä silloin jo polttelee ja koskee. Myös nännit ovat aivan kosketusarat jos edes hipaisee.. Ja illalla älytön väsymys, ei jaksa valvoa myöhään yms. No, mies nyt joutunut olemaan reilun viikon ilman seksiä. Meillä erittäin harvoin tuon pituista taukoa, mutta kun mä en pysty..
Rinnat niin kipeät ja muutenkin ajatus seksistä tuntuu vähän... Mutta haluaisin myös huomioida miehen tarpeet.
Miehellä on se periaate, että minut pitää myös saada tyydytettyä, nyt kun paikat ovat niin kipeät ja arat niin ajatuskin siitä, mistä ennen pidin koskee jo pelkästään ajattelusta.. Miten voisin hoitaa niin, että mies saisi tarpeensa tyydytettyä ja ois tyytyväinen? Sekä miten saisin vihjattua että minua ei oikeasti nyt tarvitsi ns. hoidella?
Mies välistä valittaa kun joutunut olemaan ilman.. Kun sanon, että paikat oikeasti niin kipeenä ja huono olo niin miehen mielestä kuvittelen ne tai ainahan mulla on.
Ennen raskautta oli paljon kanssa sellaista, että särki päätä kokoajan ja olin kamalan väsynyt, mutta seksiä kyllä oli. Niin välillä toivon, että mies olis yhden päivän minä ja sais tuntea nämä kaikki tunteet ja myös oireetkin, jos sais vähän sitä ymmärrystä. En kaipaa mitään vittuilua, vaan ihan mielipiteitä ja onko muilla ollut raskausaikana samaa?
Miehellä on se periaate, että minut pitää myös saada tyydytettyä, nyt kun paikat ovat niin kipeät ja arat niin ajatuskin siitä, mistä ennen pidin koskee jo pelkästään ajattelusta.. Miten voisin hoitaa niin, että mies saisi tarpeensa tyydytettyä ja ois tyytyväinen? Sekä miten saisin vihjattua että minua ei oikeasti nyt tarvitsi ns. hoidella?
Ennen raskautta oli paljon kanssa sellaista, että särki päätä kokoajan ja olin kamalan väsynyt, mutta seksiä kyllä oli. Niin välillä toivon, että mies olis yhden päivän minä ja sais tuntea nämä kaikki tunteet ja myös oireetkin, jos sais vähän sitä ymmärrystä. En kaipaa mitään vittuilua, vaan ihan mielipiteitä ja onko muilla ollut raskausaikana samaa?