Miten mies innostumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puutteessa

Vieras
Miten voisi saada miehen innostumaan seksistä? Kaipaan seksiä todella paljon, sillä se on minulle erittäin tärkeää. En vain edes muista, milloin mies olisi viimeksi tehnyt aloitteen. Itse olen yrittänyt ja paljon, mutta kun yleensä tulee torjutuksi väsymykseen vedoten, niin ei jaksa enää itsekään oikein innostua :( Olen yrittänyt kaikenlaista piristykseksi, mutta posliinikin saa miehen vain urahtamaan "kiva" ennen kuin kääntää kylkeä ja alkaa kuorsaamaan. Pitäiskö vaan hyökätä kimppuun ku sika limppuun ja ottaa suihin vastustelusta huolimatta joka ilta vai yksinkertaisesti luovuttaa, kun omatkin halut alkaa häviämään?

Onko kellään muulla kokemusta vastaavasta, jos on niin miten tilanne on teillä edennyt vai onko seksi loppunut kokonaan?

Vaikuttaa aika ikävältä tilanteelta. Miten on suhteen laita muuten? Väsymys on ihan hyvä syy silloin tällöin, mutta useasti toistuen se on enemmänkin tekosyy, jonka takana on jo jotain muutakin. Oletteko keskustelleet asiasta miehen kanssa, mistä haluttomuus voisi ihan oikeasti johtua? Onko mahdollisesti syytä epäillä pettämistä?

Luulisi lähes joka miehen innostuvan posliinista ja suihinotosta (jos sellainen on aiemmin innostanut), vaikka olisikin väsynyt.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1113336

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no en ainakaan ottais suihin jos vastustelee... et kai itekkään tykkäis jos tulis päälle ja äheltäis jos sie vastustelisit? :o

No en tykkäis. Tuntuu vaan niin masentavalta kun ei saa minkäänlaista vastakaikua tuolta mieheltä. Tänään oli kyllä kai jonkinlainen edistysaskel, kun tuli oma-aloitteisesti halaamaan päivällä. Jos oikein muistan niin noin on tapahtunut viimeksi yli vuosi sitten. Äasken kävin kurkaamassa sitä makkarissa, niin siellä se kuorsas taas. yritin vähän ehdotella, mutta vastau oli sma vanha "väsy, mä nukun nyt". Meillä kun on pienet lapset, niin ei voi oikeen päivälläkään mitään harrastaa. En kyllä usko, että mies innostuisi silloinkaan :'(

Miksi mies on väsynyt, eikö saa tarpeeksi unta vai pitäiskö hänen syödä terveellisemmin tms? Auttaisko jos mies pääsisi aikaisemmin illalla nukkumaan, ja sitten aamulla herättäisit hänet pikkuisen normaalia aikaisemmin puuhastelemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja DrPhil:
Vaikuttaa aika ikävältä tilanteelta. Miten on suhteen laita muuten? Väsymys on ihan hyvä syy silloin tällöin, mutta useasti toistuen se on enemmänkin tekosyy, jonka takana on jo jotain muutakin. Oletteko keskustelleet asiasta miehen kanssa, mistä haluttomuus voisi ihan oikeasti johtua? Onko mahdollisesti syytä epäillä pettämistä?

Luulisi lähes joka miehen innostuvan posliinista ja suihinotosta (jos sellainen on aiemmin innostanut), vaikka olisikin väsynyt.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1113336

Pettäminen ei ainakaan ole mahdollista, mies on aina joko kotona tai töissä. Meillä on myös sama työpaikka, joten en usko, että siellä mitään tapahtuu ilman, että huomaan =) Tätä samaa kun on jatkunut jo ainakin 1,5 vuotta niin olen itse alkanut haaveilemaan seksistä muiden kanssa :ashamed:

Ensi kerralla kun menet illalla pesemään meikkejä, niin laitakin vähän lisää. Avaa hiukset mukavasti pörrölleen, laitat nätit alusvaatteet ja jotain kevyttä siihen päälle. Sit vaan siivoileen olohuonetta.

Meillä oli makuukammaririntamalla tooosi hiljaista vuosi sitten keväällä. Mua se vaivasi todella paljon. Näin jopa unta että mies pettää mua :/ ... Juteltiin sitten asiasta ja mies sanoi ettei vaan tee mieli. Luulen ja niin luuli mies itsekin että johtui siitä kun treenasi silloin tosi kovaa ja paljon. En sitten enää painostanut ja niin tilanne pikkuhiljaa on parantunut ja saan seksiä noin kerran viikossa joskus kaksikin johon oon ihan tyytyväinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja miksi väsynyt:
Miksi mies on väsynyt, eikö saa tarpeeksi unta vai pitäiskö hänen syödä terveellisemmin tms? Auttaisko jos mies pääsisi aikaisemmin illalla nukkumaan, ja sitten aamulla herättäisit hänet pikkuisen normaalia aikaisemmin puuhastelemaan?

Lapset ovat kuulemma väsymyksen syy. Iltaisin menee sänkyyn useimmiten puoli kymmenen aikaan, eli todella pian lasten jälkeen. Aamuisin lapset herää jo kuuden aikaan, eikä sitä aiemmin oikein jaksa nousta, vaikka aikaisoin menemmekin nukkumaan :( Yritän kyllä jatkuvasti antaa miehelle lepoaikaa niin, että saisi vaikka nukkua päivällä, lähtemällä lasten kanssa ulkoilemaan tunneiksikin, mutta mikään ei riitä. Omaa aikaa en ole ottanut vuosiin, jos en ole saanut lastenvahtia, etten vain rasittaisi miestä. Keinot alkaa käydä vähiin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensi kerralla kun menet illalla pesemään meikkejä, niin laitakin vähän lisää. Avaa hiukset mukavasti pörrölleen, laitat nätit alusvaatteet ja jotain kevyttä siihen päälle. Sit vaan siivoileen olohuonetta.

Ei toimi :( Kuten ei toimi myöskään uudet seksikkäät alusvaatteet eikä edes se öljytty posliini ja alasti oleskelu kotona

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
:hug: ap, mie tiiän kyllä miltä tuo tuntuu... kyllä se riipii rintaa :/

Olet ilmeisesti ollut joskus samassa tilanteessa, tai oletko tälläkin hetkellä? Olisiko sinulla jotain ehdotuksia tilanteen korjaamiseksi?

joo tuskinpa tuo pynttääminen tehoaa, ei ainakaan meillä :(. kokemusta mulla on siis samanlaisesta tilanteesta.
vajaa kuukausi sitten mulla meni totaalisesti hermot ("haluttomuutta" kestänyt n. vuoden) ja nostin kissan pöydälle. saatiin oikein kunnon riita asiasta aikaiseksi, melkein aamuun asti puhuttiin, itkettiin, puhuttiin... ilmotin, että mulla on nyt keinot loppu ja on hänen vuoronsa alkaa keksiä jotain ratkaisuja tilanteeseen.
ja kas vain, nyt on seksiä ollut n. kerran viikossa ja mies on selvästi ollut itsekin enemmän mukana, ehkei nyt vielä ihan aloitteen tekijänä, mutta silti =).

en kyllä näe kovin järkevänä sitä, ettet aloittaja ota lainkaan aikaa itsellesi. kyllä terveen miehen pitäisi päivä jaksaa ilman nokosia, kun on vielä hyvät yöunet nukuttu.
voihan tietysti olla fiksua miehen käydä lääkärissä, esim. masennus aiheuttaa helposti haluttomuutta ja sitä voi olla läheisen ihmisen vaikea havaita.

Meillä ei kunnon riita auta mitää. Se saa miehen korkeintaan ajttelemaan eroa, vaikka meillä muuten ihan hyvin meneekin.

Masennus voisi olla yksi vaihtoehto, mutta en usko että saisin miestä lähtemään lääkäriin. Joskus se sitä meinasi, mutta kun on niin kiireinen, niin ei kuulemma ehdi ilman että perhe-elämä kärsii. Aika masentava tilanne :(

:hug:
Kuulostaisi ehkä jo siltä, että ulkopuolinen apu olisi paikallaan. Ja ainakin reilusti kissa pöydälle asian suhteen. Miehen pitäsisi saada tietää (ehkä olet jo hänelle asiasta maininnutkin) missä mennään, ilman että hän kuitenkaan kokee asiasta keskustelemista painostamiseksi.

Jonkinasteinen masennus voisi hyvinkin olla taustalla, mutta jos mies ei suostu lääkäriin, ei taida olla paljoa tehtävissä.