miten mies voi olla noin "tyhmä"??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
teki mulle eilen sellasen tempun et olikoko helvetin päivän pois kotoa vaik piti mennä vaan noin 4 h! kun ois rehellisesti sanonu et menee koko päivä niin ei ois mitään, mut kun pitää saatana valehdella...

jäi sit kaupassa käynti (oollaan flunsassa niin en tosiaan jaksa kävellä kauppaan pakkasessa) eli ei ole hääppösesti ruokaa. olin niin suunnitellu illan et tehään kaikkee kivaa mut ei sit kun ukko perkele ei tullu kotiin.

sit se kehtaa ihmetellä mikä mulla on kun oon niin kiukkunen. siis mä luulin et tuntee mut ei näköjään...

sori mut pakko oli johonkin purkaa...

en ole ikinä ymmärtänyt miten on mahollista että miehenne tekee tollasii katoamistemppuja tai ovat esim poissa useen tunnin tms.
ei mun mies ainakaan ees aattele tommosii. jos on poissa jonku jutun takia niin ilmoittaa siitä että ehditään kauppaan jne.
en ymmärrä teitä. minkäikäisiä olette?

mä oon 30 , samoin mies...

soitin 2 h siit kun oli lähteny kun oli asiaa, mut ei ees silloin voinu sanoo et kestää kauemmin..
ja sen jälkeen en oo sanonu mitään mihin ei oo ollu pakko vastata.

niinpä, tästä oon puhunu miehelle et ei vois tehä tolleen mut ei se mee jakeluun... ain sil on muka hyvä syy olla pois, mut ei se varmaan jaksa vaan vaivautua ilmoittamaan et kestää kauemmin... mua ei vaan enää kiinnosta ne syyt.

mä tunnen itteni orjaksi joka hoitaa kodin, lapset ja miehen tarpeet...

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:
No ihan syystä oot kiukkunen, mä vihottelisin varmaan tollasesta viikon tai kakskin :kieh: |O
Ei vaan mee mun jakeluun tollaset "miehet" :laugh:
Onneks oma on ihan toista luokkaa :heart:

Ja halit sulle :hug: Anna miehes kuulla kunniansa! :laugh:

mä en todellakaan ole pitkävihainen, yleensä nukuttuani olen jo leppynyt, mut tää kerta oli jotain uskomatonta... ennen oon sentään tienny et saattaa mennä pitempään tai et mies on auttanu aamulla kotihommis niin oon pärjänny illan mut nyt en usko et lepyn ollenkaan.... ainakaan muutamaan päivään..

onneks oot löytäny hyvän miehen. ei mun miehes muuta vikaa olekkaan kuin tuo poissa kotoa vika, lapsia rakastaa ja lapset rakastaa häntä, mulle on hyvä jne...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:
No ihan syystä oot kiukkunen, mä vihottelisin varmaan tollasesta viikon tai kakskin :kieh: |O
Ei vaan mee mun jakeluun tollaset "miehet" :laugh:
Onneks oma on ihan toista luokkaa :heart:

Ja halit sulle :hug: Anna miehes kuulla kunniansa! :laugh:

mä en todellakaan ole pitkävihainen, yleensä nukuttuani olen jo leppynyt, mut tää kerta oli jotain uskomatonta... ennen oon sentään tienny et saattaa mennä pitempään tai et mies on auttanu aamulla kotihommis niin oon pärjänny illan mut nyt en usko et lepyn ollenkaan.... ainakaan muutamaan päivään..

onneks oot löytäny hyvän miehen. ei mun miehes muuta vikaa olekkaan kuin tuo poissa kotoa vika, lapsia rakastaa ja lapset rakastaa häntä, mulle on hyvä jne...

Kannattaa ottaa tuo asia puheeksi kahden kesken, käytte läpi miltä sinusta tuntuu tuollainen käytös, sekä sen miksi mies tekee tuota. Kannattaa myös vinkata miehelle ettet ole yksin niitä lapsia tehnyt ja että et sinäkään lähde yks kaks ja jätä lapsia noin vaan miehen huollettavaksi. Niin eli yritä iskostaa tuo miehesi kalloon =)

Toivotaan että menee jakeluun asti :hug:

Taas yksi pirttihirmu, jolle ei voi suoraan sanoa, että menee koko päivä. Ei kai se vain ollut ulkona pakkasessa koko päivää, vaan oli oikeasti jotain asiallista tekemässä. Ei sitä huutoa ja nalkutusta kukaan etukäteen viitsi kuunnella. Parempi siirtää se myöhäisempään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas yksi pirttihirmu, jolle ei voi suoraan sanoa, että menee koko päivä. Ei kai se vain ollut ulkona pakkasessa koko päivää, vaan oli oikeasti jotain asiallista tekemässä. Ei sitä huutoa ja nalkutusta kukaan etukäteen viitsi kuunnella. Parempi siirtää se myöhäisempään.

siis anteeks vaan mut mä en ole koskaan huutanut miehelleni.. ollaan sovittu et sanoo suoraan miten kauan viipyy niin en suunnittele mitään sille päivälle, hyvän syyn se aina keksii.. jälkikäteen... kerrankin oli isänsä kanssa korjaamas yhtä autoa 12 h. ei päässy pois kun olivat menneet yhellä autolla sinne. no ei siin muuten mut satuin kuulemaan jälkikäteen et olivat sit tehneet kaikkea muuta kuin just sitä remonttia mitä piti tehdä... se ärsyttää, kun ei voi sanoa suoraan tai ilmoittaa et sori nyt kestää kauemmin...

Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Ehkä se mies ei tiennyt paljonko aikaa tulee kulumaan.

jos se sanoo et menee korkeintaan neljä tuntia ja aikaa meni oikeesti 12h niin eikö voi ilmoittaa et menee kauemmin...???
ja kiva oli kuulla taas jälkikäteen niit juttuja mitä olivat tehneet kun ne ei liittyny ees siihen hommaan mitenkään vaan olivat esim. kahvitelleet kaveriiporukalla noin 2h!!!!

Yhteistyössä