miten muissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kolmen äiti

Jäsen
16.05.2004
648
0
16
perheissä jaetaan kotityöt ja lastenhoito jos molemmat vanhemmat työssä?meillä on periaate miehen puolelta että minä teen kaikki,kun itse kerran töihin halusin.viikonloppusin osallistuu lastenhoitoon,mutta ei muuhun.alan olla todella väsynnyt käymään töissä ja hoitamaan kodin ja lapset.miten saan miehen tekemään jotain arkena? :(

Meillä jaetaan tasan halujen ja osaamisen mukaan. Vaimo hoitaa useimmiten tuon ruokapuolen kun on siinä niin paljon parempi. Siivous ja pyykkäys tilanteen mukaan. Autonlaitot, huonekalujen kasaukset ja tuommoiset kuuluvat minulle selkeästi. Lasten hoito on tainnut painottua enemmän minulle, mutta molemmat hoitavat.

Lähdet viikonlopuksi jonnekin jotta miehesi hoitaa lapset yksin. Minä itse totuin enemmän hoitamaan asioita, kun vietin vuoden kotia hoitamassa vaimon ollessa töissä. Kolmen lapsen kanssakin se oli kiireetöntä aikaa, nyt kun molemmat ovat koulussa ja lapset ja koti pitää hoitaa samalla lailla.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 23:02 kolmen isä kirjoitti:
Meillä jaetaan tasan halujen ja osaamisen mukaan. Vaimo hoitaa useimmiten tuon ruokapuolen kun on siinä niin paljon parempi. Siivous ja pyykkäys tilanteen mukaan. Autonlaitot, huonekalujen kasaukset ja tuommoiset kuuluvat minulle selkeästi. Lasten hoito on tainnut painottua enemmän minulle, mutta molemmat hoitavat.

Lähdet viikonlopuksi jonnekin jotta miehesi hoitaa lapset yksin. Minä itse totuin enemmän hoitamaan asioita, kun vietin vuoden kotia hoitamassa vaimon ollessa töissä. Kolmen lapsen kanssakin se oli kiireetöntä aikaa, nyt kun molemmat ovat koulussa ja lapset ja koti pitää hoitaa samalla lailla.
ehdotin miehelleni että lähden viikonlopuksi vaikka kavereitten kanssa risteilylle,niin ei kuulemma käy jos en saa lapsia hoitoon mummolaan.tänään oli kunnon riita kun minun olisi pitännyt jäädä pitempään töihin ja hänen hakea lapset.no lähdin normaalisti töistä kun en voinnut jäädä.vieläkin mököttää.kaipa huomenna taas jo puhuu.

Yhteistyössä