Miten Naantalin kylpylässä vajaan vuoden ikäisen kanssa??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylpyankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kylpyankka

Vieras
Kannattaako tuon meidän vajaan vuoden ikäisen pojan kanssa mennä lainkaan kylpyläpuolelle? Meidän reilu kolme vuotias varmasti haluaa mennä uimaan, mutta täytyykö meidän sitten vuorotella miehen kanssa, että toinen jää aina huoneeseen ja toinen lähtee isomman kanssa kylpyläpuolelle?? Onko Naantalin kylpylässä paljonkin lapsia näin kesäisin? Miten tuo paikka muuten on lapsiystävällinen?
Kiitoksi jo etukäteen, jos vastaatte!!
 
Miksi ei?Meidän molemmat lapset on ollu kylpylässä 3-4 kk ikäisestä.Muistan ekat kerrat, kun on oltu, lapset on nukahtanu heti pulikoimisen jälkeen pyyhkeen sisälle.Ja nykyään ovat kovia vesipetoja (2v ja 5v).
 
Täytyykö pienemmälle laittaa sellanen uimavaippa (olisikohan Liberon...?) vai riittääkö tavallinen vaippa ja sen päälle lahkeellinen uimapuku? Olko siellä mitään paikkaa, johon voi pienemmän laittaa esim pesun ajaksi, vai pitääkö pitää sylissä koko ajan, kun ei osaa vielä seistä??
 
me käytiin juuri ja allasosastolle sai mennä rattaiden kanssa helpottaa kun voi laittaa välillä rattaisiin. ja sitä paitsi vedet ainakin porealtaissa tosi lämpimiä melkeinpä liiankin
 
Naantalin kylpylässä EI OLE LASTENALLASTA!!! Lapsia ei ole otettu huomioon mitenkään altaita suunniteltaessa.
Siellä vain yksi iso allas jonka reunalla on yksi poreamme.Olipa aikamoinen pettymys kun viime vuonna menimme lasten kanssa sinne.
Uimataidottomat lapset joutuivat olemaan portaissa polskuttelemassa poikittain,muiden tukkeena ANTEEKSI VAIN Kaikille paikalla olleille. Maksoimme sentään sisään ja lapset tahtoivat olla altaassa..
Altaassa vettä sopivasti aikuisille,mutta lapsille liian syvää.
Ajattelimme että kun on mainostettu Naantalia lapsiystävällisenä paikkana ja perheitä käy todella paljon siellä,vaan kun ei niin ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja TheSimpsons:
Lainaa tai tee itse ns. suihkukantoliina..?

Olen kuullut tuosta kysesestä kantoliinasta, mutta en raaski sellaista ostaa tämän yhden käynnin takia enkä tunne ketään, jolla semmoinen olisi. Miten tuollaisen voisi itse tehdä??
 

Yhteistyössä