K
kylpyankka
Vieras
Kannattaako tuon meidän vajaan vuoden ikäisen pojan kanssa mennä lainkaan kylpyläpuolelle? Meidän reilu kolme vuotias varmasti haluaa mennä uimaan, mutta täytyykö meidän sitten vuorotella miehen kanssa, että toinen jää aina huoneeseen ja toinen lähtee isomman kanssa kylpyläpuolelle?? Onko Naantalin kylpylässä paljonkin lapsia näin kesäisin? Miten tuo paikka muuten on lapsiystävällinen?
Kiitoksi jo etukäteen, jos vastaatte!!
Kiitoksi jo etukäteen, jos vastaatte!!