Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Bibo:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Samaa mieltä kanssasi.
Onkohan se sitten parempi, että erotaan heti kohta häiden jälkeen?
Ja maha pystyssä en myöskään haluaisi häitä viettää, mielummin sitten vaikka vauvan synnyttyä.
*ihan vaan mun mielipide*
Eikö mielipiteesi ole aika hassu. Voiko lapsia sitten tehdä ja erota tuosta noin vain. Naimisiin kun menee niin ei oo sitten kiva jos heti eroaa. Kyllähän sen niin pitäisi mennä, että miehen ja naisen keskinäinen suhde on kunnossa ja sitten vasta tehdään lapsia (ja jos keskinäinen suhde on kunnossa ja jos aikoo joskus naimisiin mennä niin mun mielestä se tarkoittaa sitä, että sitten ollaan jo naimisissa ennen sitä lasta - suhde siis kunnossa ). Lapsia kun on vaikea perua, avioliiton voi aina perua ja tarkoitan siis sitä, että ehdotomasti pitää olla asiasta TÄYSIN varma kun lapsia tekee ja kun tietty avioliittoon astuu.
Kyllä suhde voi olla vakaa ja hyvällä pohjalla vaikka olisi avopari. Eihän jotkut parit mene koskaan naimisiin ja silti ovat kuolemaan asti yhdessä. Ei se avioliitto ole mikään tae hyvästä suhteesta.
No voihan nyt hemmetti, tottakai voi olla hyvällä pohjalla, en mä nyt sitä haekaan. Jotkut eivät mene naimisiin, toiset menevät. Mutta jos joskus aikoo mennä naimisiin, niin miksi ei menisi sitten ennen lapsien tekemistä, säästyypähän ainakin isyystesteiltä ja ompahan aina se turva sitten, sekä on aikaa järjestää häitä enemmän kuin ei ole lapsia.