miten on mahdollista??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täh??!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täh??!!

Vieras
menen töihin kahden viikon päästä ja olen aikaa sitten laittanut kuntaan päivähoitohakemuksen, jossa selkeästi olen maininnut, että olemme kumpikin vanhempi vuorotöissä; itse teen aamua ja iltaa ja mies tekee aamua, iltaa ja yötä. perjantaina minulle soitettiin, että lapsi menee päiväkotiin, joka menee joka päivä kiinni kello 17!!!!! heti ensimmäinen työpäiväni kestää kuuteen ja mies on kotona vasta seitsemältä, millä mä voin lapseni hakea viideltä??!!
huomena kyllä soitan asiasta, mutta kyllä jo nyt vähän stressaa! miten tämä on mahdollista??

Alkuperäinen kirjoittaja täh??!!:
menen töihin kahden viikon päästä ja olen aikaa sitten laittanut kuntaan päivähoitohakemuksen, jossa selkeästi olen maininnut, että olemme kumpikin vanhempi vuorotöissä; itse teen aamua ja iltaa ja mies tekee aamua, iltaa ja yötä. perjantaina minulle soitettiin, että lapsi menee päiväkotiin, joka menee joka päivä kiinni kello 17!!!!! heti ensimmäinen työpäiväni kestää kuuteen ja mies on kotona vasta seitsemältä, millä mä voin lapseni hakea viideltä??!!
huomena kyllä soitan asiasta, mutta kyllä jo nyt vähän stressaa! miten tämä on mahdollista??

ne voi nykyään tarjota mitä tahansa! Ei muuta kuin puhelin käteen ja huomenna vihainen soitto! Mutisevat siellä varmasti vaikka mitä ja ehdottelevat ties mitä 8kuten minulle perhepäivähoitajaksi ryhtymistä jne. ) mutta ole kovana ja sanot, että vuorotyö kummallakin ja vuoropäiväkotipaikka. On se kumma kun eivät lukea osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi et heti perjantaina sitä kysynyt?

koska puhelimessa oli joku "välikäsi" joka ei osannut minulle enempää asiaa selvittää. kysyin kyllä, et miksi sitten ylipäätään soitti kun se oikea henkilö on kuitenkin paikalla huomena maanantaina...
toivottavasti tässä on joku väärinkäsitys!! pakko olla!

no niin on mokannu juu.. laitoin siihen hakemukseen selkeällä suomenkielellä, että tarvitsemme vuorohoitoa, koska kumpikin vanhempi on vuorotyössä ja vielä lisäselvitystä ja perustelua. ymmärtäisin jonkun ns.väliaikaissijoituksen toiseen paikkaan jos olisin viimetipassa hakenut hoitopaikkaa, mutta kun hain hyvissäajoin.. ja niiden on PAKKO antaa paikka joka menee meidän töiden mukaan!!

Yhteistyössä