Miten päästä eteenpäin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ollaan eletty miehen kanssa yhdessä jo useita vuosia, reilusti yli kymmenen..
Tähän matkaan on luonnollisesti kuulunu ala-ja ylämäkiä sekä perheenlisäystä pariin otteeseen.
Nyt on mies tutustunut toiseen naiseen ja avautunut omista ja yhteisistä ongelmista. Mukana ihastusta molemmilla ja pari yhteistä hetkeä ovat viettäneet.

Kumpikaan meistä ei kuitenkaan halua erota, mutta kysymys onkin että kuinka ihmeessä saan pääkoppani kuntoon? Ei jaksa mitään ylimärästä ja takaraivossa takoo vaan etten riitä enkä kelpaa..
Ja jottei asia olisi yksinkertainen, mies haluaa pysyä ystävänä tämän naisen kanssa ja minä yritän asian hyväksyä (joinakin päivinä hyvi, joinakin helvetin huonosti..). Kauheasti ei ole ihmisiä joille haluaisin puhua tästä ja ne pari jolle olen puhunut niin en halua joka hetki ryöpyttää..

Miten tämmösestä pääsee eteenpäin? Lapset ei tiedä mitään eikä lähimmäiset, joten on vedettävä jokin kummallinen kaapu aina ja oltava kuin ei oliskaan..

Hei! Lasten ei tästä tilanteesta kannatakaan tietää mitään. Miehesi on tavannut ihmisen, jonka kanssa viihtyy. Harmi, että se on aiheuttanut ongelmia parisuhteeseenne. Täysin ymmärrettävää kylläkin.

Mikäli aiot jatkaa miehesi kanssa, sinun on hyväksyttävä tuo ystävyys. Voithan vielä sanoa, että se on joko sinä tai tämä toinen nainen? Jos haluat? Mutta miehesi varmasti tuntisi olevansa tuolloin vankilassa.

Pariterapia? Yksilöterapia? Ero sittenkin, jos käy sulle liian raskaaksi? Kuuntele sydäntäsi.

Ap
Valintatilanteeseen enmissään tapauksessa lähde, se ei ole reilua. Ihastumisen huumassa olivat tehneet muutakin kuin vain keskustelleet?.
Onko tämmösissä saatu luottamus takaisin? Vaikka turhaanhan mä sitä täällä kyselen..tulee jos tulee, ei jos ei...

Yhteistyössä